Ik heb het idee dat na het her installeren van http-mail plugin, omdat hotmail account het niet meer deed mijn hele Mail naar de maan is.
Haalt geen mail meer op voor de overige account kan niet meer afsluiten behalve met forced quit,
mijn vraag is hoe kan ik Mail volledig herinstalleren?
Back uppen is niet nodig, word wel weer van server opgehaald.
Net geprobeert, precies gedaan wat het programma zecht dat je moet doen.
>Mail gestopt met forced quit (kan niet anders)
>Pacifist geopend
>Geklikt op Open Mac OS X installatie paketten
>Dan komt er een lijst met pkg bestanden
er staat ergens: inhoud van pakket Mail.pkg
>Geklikt op instaleer > wachtwoord opgegeven >er word begonnen met uitpakken en installeren
>Pacifist zegt: Programma Pakket bestaat al - Het programma pakket /Applications/Mail.app bestaat al.
Wil u het bestaande pakket vervangen door het te installeren pakket, of wil u het bestaande pakket
wijzigen?
Als u een volledig nieuwe installatie doet, klik op Vervang. Als u een update installeert, klik dan op
Update om te voorkomen dat het programma een map wordt.
>Krijg de keuze uit: Behoud Vervang Ververs > geklikt op Vervang !!!belangrijk, niet op Ververs
klikken,dat had ik de eerste keer gedaan en dat werkt (ook)niet.!!!
>Programma gaat verder met installeren/vervangen
>Is een tijdje prebinding informatie aan het bijwerken (wat het zijn? al sla je me stuk)
>Mail werkt nog steeds niet naar behoren
Als een back up niet nodig is, is het misschien verstandig eerst alles van je oude versie te verwijderen.
Als je een nieuwe installatie doet blijven je mailboxen en preferences gewoon staan en misschien zit hier het probleem?
Lijkt leuk en handig programma dat Pacifist, maar als je mail echt naar de maan is, en dat is hij bij mij, dan werkt het niet.
hellaas grom.
Hopen dat er vanavond een Mail 3.0 komt, dan kan ik deze updaten misschien dat hij dan weer gefixed is.
Anders moet ik toch weer een keer opnieuw pc installeren. Waar toch wel een compleet weekend voor nodig is.
echt jammer, maar bedankt voor je reactie