hoe mijn iCal afspraken gecombineerd op .Mac

Misschien herkennen jullie dit probleem.

Ik heb in mijn iCal meerdere profielen aangemaakt.
Nu wil ik die afspraken via .Mac in 1 keer kunnen bekijken.

Vraag:
Hoe doe ik dat?
(bij publicatie op internet krijg je immers per profiel een agenda, dat is niet zo handig).

Alvast bedankt
Douwe-Jan

[url=http://www.buddy.com/ical/] Icalpublish [/url] is volgens mij wat jij zoekt. Ik gebruik dit handige progje al een hele tijd.

De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid. je kan agenda’s combineren en samenvoegen zoals je zelf wil. Je kan er zoveel combineren als je zelf wil. Je kan aangeven of de inhoud van je agenda mee moet gepubliceerd worden. Je kan er zelf prefixen voorplakken enz…

Ikzelf heb een kantoor en mijn telefonie wordt gedaan door een callcenter. Als er iemand belt voor een afspraak, kan men op het callcenter mijn gecombineerde agenda bekijken om mijn .mac account. Ze kunnen ook perfect zien wanneer ik waar ben en waar ik die dag nog zal zijn (handig als een cliënt belt en vraagt of ik die dag nog zou langskomen).

Maar wat vooral handig is, is dat ook mijn priveagenda mee wordt gepubliceerd. Dit moet natuurlijk want anders zouden er afspraken worden belegd wanneer ik prive ben weerhouden. Maar de publicatie is zo ingesteld dat de inhoud van de agenda ‘prive’ niet mee wordt gepubliceerd (daar heeft men op het callcenter geen zaken mee). Enkel de prefix prive wordt gepubliceerd. En zo wordt er nooit een afspraak gemaakt wanneer ik er niet ben 8)

Superhandig tooltje dus.

thanx, ik zal het eens proberen...

En ? Heb je het al geprobeerd ?

[quote:e37fa8d0f8="bv"]En ? Heb je het al geprobeerd ?[/quote:e37fa8d0f8]

Yep, 't draait.
Groot voordeel is dat je een homepagepagina hebt.

Mozilla heeft ook een mogelijkheid maar daarvoor heb je additionele software nodig op de computer waarop je de iCal wilt bekijken nodig. Dat is niet altijd handig. Dat programma kan echter wel agenda’s van elkaar onderscheiden. Dat is soms handig wanneer je even niet alle afspraken gecombineerd wilt zien.

Bedankt voor de tip.
Douwe-Jan