Hoe moet ik mappen aanmaken in me ipod photo?

ik gebruik photoshop elements moet ik daar de mappen aanmaken ofzo? nu slaat die ze allemaal achter elkaar op maar ik zou graag mappen willen aanmaken, hoe moet dat?

???

Kan je uw vraag eens wat duidelijker stellen? Ik snap ook zo meteen de relatie tussen de titel en je bericht zelf…

:roll:

[quote:8be3a8af3a="klaus"]???

Kan je uw vraag eens wat duidelijker stellen? Ik snap ook zo meteen de relatie tussen de titel en je bericht zelf…

:roll:[/quote:8be3a8af3a]

ja je schijnt op een PC ding foto’s te kunnen ordenen en beheren met fotoshop elemants en dan op je ipod foto te kunnen zetten.

ja dat bvedoel ik maar hoe moet ik dat doen want als ik in photoshop elements bijv een nieuwe categorie fotos aanmaaak dan pakt ipod dat niet hij gooit alles op een hoopje zeg maar

niemand weet er vanaf?

Er zijn hier maar weinig mensen met een PC... dus het kan soms even duren voor je antwoord krijgt...

:frowning:

Inderdaad, 13 maanden later eindelijk antwoord. :)

Dit is wat ik heb gelezen op een ander forum :

Q: I want to view images on the iPod and I want them to be in separate folders/albums (e.g. 10 photos in one album, 20 in the other…). As far as I can see I should make subfolders in one ‘big’ folder and put these images into these subfolders and select the ‘big’ folder to sync with the iPod so I can have albums. Is this correct or have I misunderstood something?

A: That is correct. On the computer, create one folder and select this to sync in the iPod preferences. Then add subfolders to this one folder with the pictures you want and you should have separate albums to view on the iPod.