hoe moet je muziek hosten

wie weet dat zeg please :wink: :wink: :wink: :wink: ik hoop dat iemand dit leest

[mod:8d24cfbae2=“iRuben”]Overbodige tekst-opmaak aangepast en nutteloze tweede post gewist…[/mod:8d24cfbae2]

Wat wil je ermee gaan doen? Wat is je bedoeling?

Je hoeft trouwens niet zo te schreeuwen hoor!

ik heb dat nodig voor mijn website en een spel wat online is

ik hoop dat je de [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=9347]Regels & wenselijkheden[/url] wel goed hebt gelezen..

:innocent:

Het verduidelijkt niet echt wat je ermee wilt doen. Verder zou ik eens proberen het op een iets meer geaccepteerde manier te vragen...... :roll:

Een iets beschaafdere nickname zou ook geen overbodige luxe zijn... :innocent:

Waarom heb je trouwnes zo'n ongebruikelijke gebruikers naam... :|

Heeft ie zo'n haast omdat hij z'n naam heeft (!?)

heb je ook meer kans dat mensen je niet serieus nemen en zie nu... geen acceptabel antwoord op je euh... vraag?? :?

Nounou, kon je niets creatievers bedenken voor je gebruikersnaam hier? Dat dat toegestaan is joh!

Over je vraag: Hoe bedoel je hosten? Afspelen op een website? Downloaden? Waar je het erop kan plaatsen: zoek een goede host, aangezien er geen goede gratis hosts zijn zul je waarschijnlijk een goedkope, betaalde host moeten zoeken die natuurlijk wel genoeg dataverkeer voor die muziek biedt.

Gordelroos had wel een leukere naam geweest.

De gebruikersnaam is inderdaad onwenselijk en heb ik gewist. Om een nieuwe gebruikersnaam te kiezen zul je mij even moeten PB'en of je opnieuw registreren.

Zo, niet best. Er zijn nog vier streepjes van hem over. Je krijgt wat je verdient !