Hoe poort openzetten bij Speedtouch 500 series?

[quote:f0a3193b1c="erikaatjuh"]ja klopt :D

2048-8064/1024 Kbit/s

daarom zou hij best wat sneller mogen! betaal niet voor niets zoveel :stuck_out_tongue:
maar upload ik naar een server gaat hij wel 90 ofzo… maar als mensen van mij downloaden van mijn ftp server gaat hij dus maar rond de 25[/quote:f0a3193b1c]

Dan heeft die ander niet zn snel abbonoment denk ik. :wink:

chello classic .. dara moet toch wel zeker 50 mee te halen zijn! :D

Eeeehhhmmmmm,

:oops: :oops: :oops:

Hoewel zelf Macfanaat eerste uur, heeft WOZSenior een XP bakje, en dus ook geen Terminal… Ik heb al een hele guerilla oorlog achter de rug met die bepaalde PC, en WOZ Senior is ook nog eens ‘new to the game’ . (Vandaar de uitleg op afstand via VNC).

Dus, hoe kom ik in een Winbak erin? Via de 'promptbox 'oid?

Dat gedoe in de forums over schrijffouten vind ik vaak heel irritant, maar onjuist gebruikte eenheden is pas echt slecht voor een goede communicatie.

[quote:1dcb6eae6a=“erikaatjuh”]alleen gaat hij niet harder dan 10 kb[/quote:1dcb6eae6a]

[quote:1dcb6eae6a=“mach2”]en haal dus ongeveer 35k/s[/quote:1dcb6eae6a]

Ik heb de ISO definitie niet bij de hand, maar volgens mij moet het zijn:

kbps of kb/sec is kilobit per seconde

kBps of kB/sec is kilobyte per seconde

wat maak dat nou uit zeg.. we weten toch waar we het over hebben!

[quote:c6c59db634="WOZ"]Eeeehhhmmmmm,

Dus, hoe kom ik in een Winbak erin? Via de 'promptbox 'oid?[/quote:c6c59db634]

inderdaad in de promptbox invullen
telnet 10.0.0.138
dan de methode zoals ik eerder beschreef.

Maarrrrr, ik heb een goeie tip. Kijk op de site weethet. Daar staat alles heel netjes en begrijpelijk uitgelegd.

succes.

ok, dus dit is wat ik wel eens tegenkwam over het hacken van het altec modem! (heb er zelf niet één, maar het lijkt me dat de fima Altec dit ondertussen wel eens had mogen aanpakken). Nou, naar de frontlinie maar weer!

[quote:6d4e245fe8="rbroen"]Dat gedoe in de forums over schrijffouten vind ik vaak heel irritant, maar onjuist gebruikte eenheden is pas echt slecht voor een goede communicatie.[/quote:6d4e245fe8]

Ik vind mensen zoals jou irritant. je zeikt alleen in dit topic, verder heb je niets toegevoegd in dit topic…dus hou lekker je mond! Foutje is menselijk!

[b:6d4e245fe8]Voor de andere mensen die hebben geholpen:[/b:6d4e245fe8]
zo hij werkt nu eindelijk! Snelheden rond de 80 kb/s 8)

bedankt voor jullie hulp!