Hoe print ik vanaf bureaublad?

Hello, vraagje: Hoe print ik vanaf mijn bureaublad in osx 10.3

Alvast bedankt!

Save

vanuit utilities>printer setup utility> printers in de menubar te kiezen en dan een desktop printer te maken

Hoe zit dat met de nederlandse versie, en hoe kom ik bij de die instelling?

[quote:08754155c0="Save"]Hoe zit dat met de nederlandse versie, en hoe kom ik bij de die instelling?[/quote:08754155c0]

Systeemvoorkeuren > Rubriek “Hardware” > Afdrukken en faxen > Configureer printers > daar kies je je printer > dan bovenaan in menu “printers” > “Maak bureabladprinter aan”

hoop dat ik alle termen goed zeg in het nederlands. in je map applicaties zit een map waarin onderandere je activiteiten monitor, schijf bevoegdheden, sleutelhanger toegang, digitale kleurmeter zitten. hierin zit ook je printer console waar je printers toevoegd, afdrukken annuleert enz. als je die dubbelklikt en daar de gewilde printer aanklikt, shift+appletje+D indrukt krijg je een alias van je printer op je desktop. (of in de menubalk onder printers kijkt) hoop dat dit lukt.

Yep, tot dus ver lukt het wel na het aanmaken heb ik dus een extra printer alias op mn bureaublad gekregen. Maar......als ik nu apeltje p indruk gebeurd er niets....

Je moet je document met de finder op het symbool van de printer slepen volgens mij....

wil je vanaf je bureaublad printen of je bureaublad printen??

in elke applicatie kan je appeltje-p gebruiken om je printer dialoog te krijgen.

verder eens met unSound, document slepen en op de printer alias laten vallen.

Met [b:cdd958fddd][url=http://www.swssoftware.com/products/printwindow.html]Print Window[/url][/b:cdd958fddd] kan je vensters e.d. afdrukken.