Hoe Quark 6 verwijderen ?

Hoe kan je op een "gezonde" manier Quark 6.0 verwijderen van je harde schijf. Ik veronderstel niet enkel de programmamap naar de prullenmand slepen? :roll:

- Je programma-map verwijderen (naar de prullenmand slepen). - In de finder zoeken naar 'Quark' - Die bestanden ook allemaal naar de prullenmand slepen - Klaar

Ik heb het vanmiddag net gedaan.

Thanks KarelWillem !

[quote:256a1c7875]Ik heb het vanmiddag net gedaan.[/quote:256a1c7875]

En waarschijnlijk om “dezelfde reden” dat ik ook het wil doen … :stuck_out_tongue:

Beide overgestapt op InDesign :? ?

:wink: :wink:

nog één keer raden…

Niet nodig, denk ik :D .

Al heel lang geledern overgestapt op InDesign, maar de reden van het verwijderen van Quark XPress was een andere.

Dit is één van die programma’s die het nodig vinden eens in de zoveel maanden niet meer te functioneren. Bij Quark rest je dan niets anders dan opnieuw installeren. Wat ik dus heb gedaan.

moet je dan geen nieuwe code hebben om quark voor de tweede maal te installeren?

Ja...

Meen je dat, want buiten dat een programma crashed kan ook een computer crashen.

yup...quark is een geweldig programma! want elke keer als je een systeem update doet mag je weer op je blote knietjes naar die geweldige mensen van de quark helpdesk om een nieuwe code te krijgen voor dat fantastiche programma waar je een bak geld voor neer hebt gelegd...

toch vreemd dat zoveel mensen over stappen op indesign… :?

Quark? Kun je dat eten?

:stuck_out_tongue: 8) :mrgreen: :roll: :wink: :innocent: