Hoe schakel je Game Center uit?

Ik wil het niet. Nu niet. Nooit niet.
Maar iedere keer als ik een spel start komt dat #$#!$#%$@$#% inlog scherm van Game Center nu opeens tevoorschijn in iOS7.

Hoe krijg ik definitief uitgeschakeld?

Kun je hier wat mee?

Settings -> Notifications -> Not in Notification Center -> Gamecenter ->

Turn off Notification Center
Alert Style choose None
Badge App Icon Off
Sounds Off
View in Lock Screen Off

Summary, you will no longer receive anything at all from gamecenter. The bad side to this is you will no longer know if you have friend requests but if you check gamecenter every day or so like me (i check a few times a day heehee) then this shouldn’t be a problem

Note, there is a difference between gamecenter notifications and the actual notifications from your apps so you will still see ‘hey come play with me’ style notifications from your games if you choose to let them, but you won’t see challenges anymore.

Groeten Rudi

Ik had dat probleem al bij ios 6 bij elk Bejeweled-spelletje en het was een van de redenen (met o.a. batterijverbruik) dat ik m’n 4s aan dochter heb gegeven. En als ik GC steeds weigerde logde GC me na een paar spelletjes tòch weer zonder toestemming in. Ik vind dat ècht een schandalige strategie en ken echt geen andere hufters die me zonder toestemming ergens inloggen waar ik niet om heb gevraagd.
Mijn dochter ergert er zich ook groen en geel aan, dus als iemand een afdoende remedie weet?..heel graag! Vooralsnog moest ze meteen na updaten naar ios7 ergens diep verscholen in de instellingen GC weer uitloggen. En na 3x voor elk spel weer een venster te hebben weggeklikt logde GC haar bij het 4e spel weer vrolijk in, zonder iets te vragen. Het is wèrkelijk schandalig van Apple.

Uitloggen uit Game Center?

Misschien kun je deze tip eens proberen.

@MacTS: Je bent een schat! Ik ga nu de 4s weer van m’n dochter terugpikken. :wink:

Bedankt voor de reacties. Had alles van GameCenter al uitgezet, maar dat hielp allemaal niet.
Een optie om het uit te schakelen heb ik bij het starten van een spel niet gekregen.
Het is uiteindelijk toch vanzelf gestopt.
Waarschijnlijk na iets van tien keer niet inloggen/annuleren?

Maar het maakt verder niet uit voor mij.
Heb zojuist iOS6 teruggezet op de iPad.
iOS7 is iets waar ik niet vrolijk van wordt.

Hoe zet je Game Center uit in de iCloud, als ik het uit zet en kijk later weer staat het weer aan.
De diverse update’s hebben niet geholpen.

Dat gaat automatisch weer aan wanneer je een iOS update installeert en iCloud opnieuw moet activeren. Is niets aan te doen.

Heeft niks met een update te maken, als ik het uit schakeld en ga later weer terug dan staat het weer aan.