Hoe stel ik andere browser als voorkeursbrowser in?

Ik gebruik Safari als voorkeursbrowser. Als ik in Eudora of een ander programma een link aanklik start safari dus automatisch op. Als ik nu Firefox of Camino als default browser wil instellen, hoe moet dat? Ik heb de systeemvoorkeuren afgezocht, maar ik kan het niet vinden. Ook in de FireFox prefs niets te vinden. Een blinde vlek?

Micha[/b]

Zit volgens mij in de voorkeuren van Safari zelf. Kun je aangeven welke brouwser default gebruikt moet worden.

Yep!

Dat is het. Wat onlogisch om het daar te zetten. Maar nu werkt het in ieder geval. Bedankt!

Micha :lol:

Daar was Jaguar logischer in

[quote:8934534a65="angorawol"]Daar was Jaguar logischer in[/quote:8934534a65]

idd
voor mail is het overigens hetzelfde… vroeger kon je dat (net zoals de browser) aanpassen in de netwerk-voorkeuren; nu moet je dat doen in de voorkeuren van het programma Mail. Niet bepaald de meest praktische oplossing, maar ja… :?

[quote:c81426a123="heartburn"]Yep!

Dat is het. Wat onlogisch om het daar te zetten. Maar nu werkt het in ieder geval. Bedankt!

Micha :lol:[/quote:c81426a123]

Kan je nagaan hoe gebruiksvriendelijk Apple is; niks alleen Safari instellen in de Safari voorkeuren, maar gewoon “andere brouwsers? Gaat Uw gang”

God I love that Mac

zouden dit soort dingen alsjeblieft eerst in de zoekfunctie gezocht kunnen worden? er zijn volgens mij al minimaal 20 topics over deze vraag.

thx Grtz HS-L

:innocent:

Ik geef iedereen gelijk, het is in Safari in te stellen, en het is beter om een zoekmachine te raadplegen, al oe wel er nu virusen zijn die de zoekrobotten aanvallen, de wereld is toch raar, niet?