Hoe Virtual PC verwijderen

Hoe verwijder ik Virtual PC volledig van mijn HD? Ik heb de Application al weggehaald, de Preferences, de PreferencePane en bij Startup-items ook de VPC-file. Moet ik nog meer verwijderen?

Lijkt me wel voldoende zo toch!? :lol:

[quote:726578ce44="jj.jonker"]Hoe verwijder ik Virtual PC volledig van mijn HD? Ik heb de Application al weggehaald, de Preferences, de PreferencePane en bij Startup-items ook de VPC-file. Moet ik nog meer verwijderen?[/quote:726578ce44]

Als je VPC install CD hebt dan kun je daar de optie Uninstall kiezen. Het uninstall-programma verwijdert dan alles. Zoals jij het hebt gedaan lijkt me echter wel voldoende.

Uninstall gebruiken want er zitten nog files in de opstart folder ea. Veel kwaad kan het niet als het blijft zitten.

Ik kan me herinneren dat de virtuele Windows volumes (of hoe het ook heet) wel ergens blijven staan; ik geloof in ~/Documenten, maar misschien ook wel in HD/Application Support. Zoek maar eens ff, of misschien kan iemand met VPC het nog even op zijn eigen Mac nakijken, want het gaat om bestanden van eventueel een paar GB groot! Weggooien dus.

Idd, het grootste bestand is(zijn) de virtuele PC disk(s) en het staat in de map user--> documents--> Virtual PC list.

Vond ergens al een checklist voor het verwijderen van vpc. Toch bedankt!

kun je de url even posten? heb ook net VPC verwijderd, wil wel kijken of dat volledig is gebeurd.