Hoe webdesigner/dtp-er werven?

Wij zijn op zoek naar een webdesigner/dtp-er en zoeken geschikte media voor adverteren. Welke gedrukte media (behoudens de dagbladen) zijn hiervoor het meest geschikt?

Het ligt er geheel aan wat voor een soort designer je zoekt en wat voor soort bureau(design, marketing, internet, enz..) is het waar hij zou moeten werken.

Je zou kunnen beginnen met adverteren in bladen zoals Adformatie, Publish, D-Zone etc...

[quote:62c80a625a="Syndic"]Je zou kunnen beginnen met adverteren in bladen zoals Adformatie, Publish, D-Zone etc...[/quote:62c80a625a]zo'n tip lijkt me dus te voorbarig. :?

[quote:1a56898031="mike"]Wij zijn op zoek naar een webdesigner/dtp-er en zoeken geschikte media voor adverteren. Welke gedrukte media (behoudens de dagbladen) zijn hiervoor het meest geschikt?[/quote:1a56898031]

Waarom alleen gedrukte media?
Ik zou in ieder geval eens op http://grafische.pagina.nl/ kijken…
Voor freelance klussen hou ik me altijd aanbevolen :innocent:

[quote:94fb058965="diederik"][quote:94fb058965="Syndic"]Je zou kunnen beginnen met adverteren in bladen zoals Adformatie, Publish, D-Zone etc...[/quote:94fb058965]zo'n tip lijkt me dus te voorbarig. :?[/quote:94fb058965]

Leg uit…

zie mijn eerste reactie Bijvoorbeeld de Adformatie en Publish zijn gericht is op marketing/reclame daar zou ik alleen adverteren als je iemand zoekt die in deze tak van sport thuis is. Anders is het weggegooid geld.

[quote:57ced29eed="dada1958"][quote:57ced29eed="mike"]Wij zijn op zoek naar een webdesigner/dtp-er en zoeken geschikte media voor adverteren. Welke gedrukte media (behoudens de dagbladen) zijn hiervoor het meest geschikt?[/quote:57ced29eed]

Waarom alleen gedrukte media?
Ik zou in ieder geval eens op http://grafische.pagina.nl/ kijken…
Voor freelance klussen hou ik me altijd aanbevolen :innocent:[/quote:57ced29eed]

Uiteraard komt hij ook op een aantal vacaturesites. Maar los daarvan kan ik niet direct een geschikt magazine/blad bedenken. Compress, Graficus, Adformatie, Publish etc. lijken mij nou niet de meest voor de hand liggende.

[quote:d1fd937f8b="mike"]Compress, Graficus, Adformatie, Publish etc. lijken mij nou niet de meest voor de hand liggende.[/quote:d1fd937f8b] Waarom niet? :D

Zie toch regelmatig vacatures voor DTP-ers in de Adfo staan

Dan zoekt diegene die de advertentie daar plaats waarschijnlijk een DTP-er die ervaring heeft met reclame.

Voor webdesign (freelance) hou ik me aanbevolen... :) PM of mail me voor een portfolio.

Ik ben ook wel bereid freelance werk te doen :)

geen probleem, contacteer me.
betaling in natura mag :wink:

[quote:ddeea74be3="boesboes"]Ik ben ook wel bereid freelance werk te doen :)

geen probleem, contacteer me.
betaling in natura mag ;)[/quote:ddeea74be3]

Me to ! 8)

:finderoud:

Meld me aan.

www.freshface.be

monsterboard.nl carp.nl