Hoe zet ik iMovie full screen?

Voor het eerst in heel lange tijd moest ik vandaag iets met iMovie doen en ik kon de shortcut om een filmpje beeldvullend weer te geven nergens meer vinden. Vreeeeeeeemd. Kan toch nog wel?

Naast de afspeelknop (rechts daarvan dus)

Succes!!

Bedankt, Toevalig net gezocht en meteen gevonden op mijn iMac. Maar vanmiddag met een iBookje was ie er niet? (ik zal wel gek zijn; dat zal het zijn)

Jaaa, dat moet het zijn... 8)

Ik kan me niet herinneren met een iMovie versie gewerkt te hebben waar die fullscreen knop niet op zat. En vind het ook wel een prettige en praktische functie.

Goede morgen! Volgens mij is alleen in QT pro de optie "beeldschermvullend" mogelijk. iMovie werkt met QT. Ergo: zonder QT pro is beeldschermvullend werken niet mogelijk (???) Of is het nog te vroeg om goed na te denken? :? Ik ken ook geen iMovie waar geen beeldschermvullend knopje naast zat/zit. Alleen bij het afspelen, dat wel. Even koffie halen...

Volgens mij kan ik maar het beste mijn oprecht gemeende excuses aanbieden voor het beginnen van dit draadje

Wat er nog over te zeggen valt:
Het fullscreen knopje ontbreekt in de camera stand (capture)

En de beeldkwaliteit is slecht, maar dat is altijd met video op computerschermpjes (het videoformaat is bedoel voor tv)

De beeldkwaliteit is ergens in het menu in te stellen door een knopje aan/uit te vinken. (voorwaarde is dat de kompjoeter een beetje snel is, anders krijg je schokkende beelden). Ik zit nu achter een PC :x , dus de juiste plek weet ik niet. Maar iMovie heeft niet veel menu, dus zoeken moet niet lastig zijn.

Excusses was niet nodig hoor! voor mij was het ook vroeg. :mrgreen:

Succes! :slight_smile: