hoe zet ik mijn outlook bestanden over

:D Ik ga morgen mijn eerste apple ophalen, ik ben namelijk ook om. Maar ik heb een grote vraag hoe zet ik mijn outlook adressenbestand en mijn outlook agenda gegevens over op mijn mini Mac

Heb je ook toegang tot Exchange Server? In dat geval kun je alles een op een in Entourage (ja, wel weer Microsoft dus) zetten. Kwestie van exchange account goed instellen.

Volgens mij moet Entourage ook zo je gegevens wel kunnen importeren. Heb je geen Entourage, kun je je adresgegevens in ieder geval exporteren, deze kunnen in Adresboek gelijk geladen worden. Geen enkel probleem hiermee. Groter probleem zijn in dit geval je calendergegevens, daar heb ik ook nog geen oplossing voor gevonden.

Entourage is wel een goede deal als je veel gebruik maakt van de mogelijkheden van Outlook, zoals je mail omzetten naar Taken e.d.

Hoop dat je er wat aan hebt. En succes met je Mac!

Dat lijkt me zo goed als onmogelijk. Ik probeer het nu al enkele dagen, nog steeds geen succes. Er bestaat wel zoiets als een .pst importeerfunctie voor outlook 2001, maar ik werk met office 2004 30-dagen trial met tiger en mijn power mac G5. Eerst moet je dan wel het service pack installeren en daarna nog een, maar als ik die download, krijg ik een .bin (binary) file en als ik daarop dubbelklik wordt Roxio geopend. Begrijpe wie begrijpen kan. Mac is fantastisch, maar windows maakt het mac niet makkelijk....

Na lang zoeken heb ik het programma Outlook2Mac gevonden. Het doet precies wat je wilt:

Converteren van je Outlook mail op de PC naar Mail van de Mac.
Van daaruit kun je het spul dan in Entourage importeren.

www.littlemachines.com

Het programma kost $10,-. Maar geloof me: het is die 7 Euro (omgerekend) echt waard!

Als je goed leest support de nieuwste entourage gewoon outlook archives.

Cheers! :slight_smile: :apple:

In Mail 2.0 (Tiger) kun je een Exchange account aanmaken.

[img:96f1e04513]http://www.freespace.nu/files/399_1116060889.png[/img:96f1e04513]

Verder ben ik hier niet mee vertrouwd.

Ja, ik heb nu ook het programma outlook2mac ontdekt. Dat moet je hebben!