Hoe zet je de melding "Uw iCloud-sessie is verlopen" uit?

Sinds iTunes 11 ben ik geneigd iTunes meer te gaan gebruiken.

Alleen ze hebben een enorme drempel gecreeerd. (Misschien al sinds iTunes 10.X, maar ik gebruikte het toen amper).

Namelijk: [b][u]Iedere 15 minuten[/u][/b] krijg ik die vervelende melding 'Uw iCloud-sessie is verlopen".

Hoe zet je dit uit of verleng je die sessie naar 1234567321 uur?

[b]Extra vraagje:[/b] Kan je heel iCloud uitzetten voor iTunes? Ik weet niet waarvoor iCloud is.. Maar ik zet GEEN muziek in de cloud.. Dus ik denk dat ik geen profijt heb van iTunes+iCloud. Dus als kan uitzetten.. dat is misschien ook een optie? Oftewel: Vertel hoe je iCloud (voor iTunes) uit zet (als kan) en wat de features zijn van iCloud+iTUnes.

Weet niet of het werkt, maar dit kwam ik tegen... schijnt overigens ook al een probleem in iTunes 10 te zijn geweest.
[quote]
What finally did the trick was do delete all my browser cookies in Safari (Safari > Preferences... > Privacy > Remove All Website Data.)
[/quote]

en als aanvulling hierop...

[quote]
JHdeVillers - That's brilliant! Thanks for the Post! As a side note to others, I did what JHdeVillers did, but only removed the apple.com data: I opened Safari, then safari menu->Preferences->Privacy tab->Details... button Then I searched for apple, Selected Apple.com (Cache, cookiles, local storage) and clicked the remove button.
[/quote]

[quote=fatboysmart url=http://www.onemorething.nl/community/topic/hoe-zet-je-de-melding-uw-icloud-sessie-is-verlopen-uit#post-2495832 time=1354635866]Weet niet of het werkt, maar dit kwam ik tegen... schijnt overigens ook al een probleem in iTunes 10 te zijn geweest.

[quote]

What finally did the trick was do delete all my browser cookies in Safari (Safari > Preferences... > Privacy > Remove All Website Data.)

[/quote]

en als aanvulling hierop...

[quote]

JHdeVillers - That\'s brilliant! Thanks for the Post! As a side note to others, I did what JHdeVillers did, but only removed the apple.com data: I opened Safari, then safari menu->Preferences->Privacy tab->Details... button Then I searched for apple, Selected Apple.com (Cache, cookiles, local storage) and clicked the remove button.

[/quote][/quote]

Dit is geen succes, ookal heb ik het nog niet geprobeerd. Reden hiervoor is dat ik CCleaner gebruik (Om jongens-eigen redenen, oftewel internet geschiedenis ) en dus wipe'd die ook al die dingen. En aangezien ik dat op een zeer frequente basis doe (niet alleen voorgenoemde reden) helpt het dus niet.

Ik hoop dat andere mensen ook een suggestie willen opsturen!

De gegevens voor iTunes Match of iCloud van iTunes word opgeslagen in je website data.
Als je bijv. geen cookies accepteert of CCleaner telkens je website data laat verwijderen komt die melding van het opnieuw inloggen telkens weer.

Oplossing:
Juist [u][b]geen[/b][/u] cookies weggooien

[quote=Glime url=http://www.onemorething.nl/community/topic/hoe-zet-je-de-melding-uw-icloud-sessie-is-verlopen-uit#post-2495858 time=1354638464]De gegevens voor iTunes Match of iCloud van iTunes word opgeslagen in je website data.

Als je bijv. geen cookies accepteert of CCleaner telkens je website data laat verwijderen komt die melding van het opnieuw inloggen telkens weer.

Oplossing:

Juist [u][b]geen[/b][/u] cookies weggooien[/quote]

Maar die melding komt vrijwel ieder kwartier.. En ik verwijder niet ieder kwartier mijn cookies.
Dus dat vind ik wel vreemd..

Even kijken bij de instellingen van safari dat hij cookies accepteert