Mijn MB heeft last van het Random Shut Down syndroom.
Nu kreeg ik allerlei tips, waaronder ook het terugkoppelen naar de lage snelheid 1 Ghz.
Dit wil ik natuurlijk niet.
Maar tussen alle tips zaten misschien oplossingen die zonder dat ik het gemerkt heb de snelheid teruggebracht hebben. Last van RSD heb ik niet meer, maar mijn MB werkt wel een stuk langzamer.
Hoe kan ik nou bepalen of mijn laptop op topsnelheid of op 1 Ghz loopt ?
ik zou m ook cker terugbrengen.
mn buurvrouw had er ook last van (haar mb dan he)
en toen ze er mee terug ging, werd er verteld dat ze daar meer klachten over hadden.
er is n repair program voor opgestart, dus laten repareren dacht ik zo.
suc6
[quote:b9c0275d0a="Raikkonen"]Ik heb [url=http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/29854]CoreDuoTemp[/url], die geeft ook het aantal GHz in gebruik aan. Kun je s proberen.[/quote:b9c0275d0a]
Hallo,
Ik heb CoreDuoTemp geinstalleerd en die geeft aan dat mijn MacBook bijna altijd op 1,5ghz draait en maar heel af en toe overschakelt naar 1,83 ghz. Kan iemand mij vertellen of dit normaal is of dat er mogelijk iets mis is met mijn MacBook?
Ik heb een 2.0Ghz macbook en ook corduotemp geintalleerd.. bij mij staat hij nu op 1,5Ghz.. en soms tikt ie 2,0Ghz aan.. en valt ie weer terug naar 1,5Ghz..
is het niet zo dat hij 1,5Ghz aangeeft wanneer hij simpelweg niet meer nodig heeft… en dat hij 2.0Ghz aangeeft als hij even iets aan het verwerken is? of als je zwaardere applicaties draait ?