Je kunt mij het apparaat zo lang laten gebruiken als je wilt maar zonder programma's als BTT was het gewoon geen succes geweest. Slaat nergens op dat je op een moderne muis maar 2 muisknoppen hebt, niet eens kan middel klikken. Dat is toch wel iets wat volgens mij het meerendeel van de Firefox gebruikers doet, om tabs te sluiten.... Ja er zijn ook alternatieven.
Wanneer houd men toch eens op altijd maar Apple verheerlijken ongeacht of ze fouten maken of niet. Het feit is gewoon dat ze belabberde stuurprogramma’s bij deze muis met ontzettend veel potentieel hebben gevoegd.
Om maar een (te?) extreme vergelijking te trekken; het zijn bijna tweede wereldoorlog taferelen. Niemand heeft problemen met Joden, 1 iemand roept dat zij overal de schuld van hebben en we zeggen allemaal zonder zelf na te denken “ooh ja… misschien heeft ie wel een punt. Ja hij heeft gelijk.”
Excuus als deze vergelijking te extreem is, maar het illustreert naar mijn mening wel de gemiddelde Apple fanboy. Ookal is een product van Apple niet wat ze er van verwachtten (magic mouse, iPad) toch verheerlijken we het gewoon en zoeken we excuses voor de onderdelen die ontbreken.