Hoeveel korting! Waar moet deze hollander zijn!

Ik ben student en leraar... dubbele korting? Geintje natuurlijk maar ik krijg via de site van apple iets van 6-8 % of zo? Ik las echter op dit forum ergens van iemand die had bij een telefonische bestelling 10% bedongen? Op de iMac 24" die ik wil gaan kopen is 2% extra toch wel een draadloos toetsenbord!

Zeg me, waar moet ik zijn!?

Alle Apple Premium Resellers bieden 8% kortingen voor onderwijspersoneel. Je vindt een overzicht van Apple Premium Resellers op hun [url=http://www.applepremiumresellers.nl/index.php?node=shop&action=display]website[/url].

10% kun je als ADC ([url=http://developer.apple.com/index.html]Apple Developer Connection[/url]) Student/Select Member krijgen op een iMac. Als student betaal je voor dit lidmaatschap €99,- per jaar en als niet-student betaal je €500,- voor een Select Membership. Ik ben hier zelf ook [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=90035]een topic (klik)[/url] over begonnen. Als je als onderwijsgevende al 8% krijgt weet ik niet of je er echt veel aan gaat hebben als je ADC Student/Select Member zou worden aangezien je voor het lidmaatschap ook betaalt.

Via een telefonische bestelling bij de Apple Store kan je soms onderhandelen (afhankelijk van wie je aan de lijn hebt) : de korting kan variëren en wellicht heel soms 10 % bedragen, maar da's mazzel.

ik heb ook gezien dat als je een imac koopt, dat je een vlinke korting op een ipod krijgt (dan is een ipod nano 2GB maar 30 euro ofzo). dan moetje ook invullen op welke school je zit enzo...

mar als je belt naar een apple store, hoe kan je dan 10% korting los peuteren:p ben ik wel benieuwd naar

Hij is besteld, normaliter zou ik 6% hebben gekregen, nu krijg ik er 8%! Helaas kon ik de verkoper niet zo gek krijgen om er 10% van te maken... maar goed, ik vind het een prima deal!

Er komt zo snel mogelijk een foto!

[quote="Koen."]Alle Apple Premium Resellers bieden 8% kortingen voor onderwijspersoneel.