Hoeveel korting! Waar moet deze hollander zijn!

Ik ben student en leraar... dubbele korting? Geintje natuurlijk maar ik krijg via de site van apple iets van 6-8 % of zo? Ik las echter op dit forum ergens van iemand die had bij een telefonische bestelling 10% bedongen? Op de iMac 24" die ik wil gaan kopen is 2% extra toch wel een draadloos toetsenbord!

Zeg me, waar moet ik zijn!?

Alle Apple Premium Resellers bieden 8% kortingen voor onderwijspersoneel. Je vindt een overzicht van Apple Premium Resellers op hun [url=http://www.applepremiumresellers.nl/index.php?node=shop&action=display]website[/url].

10% kun je als ADC ([url=http://developer.apple.com/index.html]Apple Developer Connection[/url]) Student/Select Member krijgen op een iMac. Als student betaal je voor dit lidmaatschap €99,- per jaar en als niet-student betaal je €500,- voor een Select Membership. Ik ben hier zelf ook [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=90035]een topic (klik)[/url] over begonnen. Als je als onderwijsgevende al 8% krijgt weet ik niet of je er echt veel aan gaat hebben als je ADC Student/Select Member zou worden aangezien je voor het lidmaatschap ook betaalt.

Via een telefonische bestelling bij de Apple Store kan je soms onderhandelen (afhankelijk van wie je aan de lijn hebt) : de korting kan variëren en wellicht heel soms 10 % bedragen, maar da's mazzel.

ik heb ook gezien dat als je een imac koopt, dat je een vlinke korting op een ipod krijgt (dan is een ipod nano 2GB maar 30 euro ofzo). dan moetje ook invullen op welke school je zit enzo...

mar als je belt naar een apple store, hoe kan je dan 10% korting los peuteren:p ben ik wel benieuwd naar

Hij is besteld, normaliter zou ik 6% hebben gekregen, nu krijg ik er 8%! Helaas kon ik de verkoper niet zo gek krijgen om er 10% van te maken... maar goed, ik vind het een prima deal!

Er komt zo snel mogelijk een foto!

[quote="Koen."]Alle Apple Premium Resellers bieden 8% kortingen voor onderwijspersoneel.

Dit is niet helemaal waar, de youmac in eindhoven geeft slechts 5% korting ipv de 8%.

mijn opleiding biedt 12% korting op (bijna alle) veel artikelen in de apple store

tja das wel leuk voor je maar daar heb ik weinig aan :) Of jij kan voor mij een nieuwe imac kopen hahaha, :D

[quote:5f5dd7ff4f="robinb0s.nl"]mijn opleiding biedt 12% korting op (bijna alle) veel artikelen in de apple store[/quote:5f5dd7ff4f]

Wat doe je dan als ik mag vragen?

[quote:a33365c3ef="IMAC24"][quote:a33365c3ef="Koen."]Alle Apple Premium Resellers bieden 8% kortingen voor onderwijspersoneel. [/quote:a33365c3ef]

Dit is niet helemaal waar, de youmac in eindhoven geeft slechts 5% korting ipv de 8%.[/quote:a33365c3ef]

Misschien houdt YouMac zich niet aan de afspraken.
Onderwijspersoneel krijgt volgens de Conditional Rebate Tool 8% korting op Apple Computers. iPods zijn uit het Apple Educatieprogramma gehaald.

[quote:5535901d69="Koen."]Alle Apple Premium Resellers bieden 8% kortingen voor onderwijspersoneel.

Dit is niet helemaal waar, de youmac in eindhoven geeft slechts 5% korting ipv de 8%.[/quote:5535901d69]

Apple store Rotterdam gaf mij slechts 2% korting op de nieuwe goedkoopste macbook, scheelde 30 euro ofzo :o

Edit: studentenkorting wel te verstaan!

[quote:35c65f01b5="Electr0n"][quote:35c65f01b5="robinb0s.nl"]mijn opleiding biedt 12% korting op (bijna alle) veel artikelen in de apple store[/quote:35c65f01b5] Wat doe je dan als ik mag vragen?[/quote:35c65f01b5] Als je [url=http://www.surfspot.nl/] in deze site [/url] mag binnenkomen, kan je naar de partnershops, waaronder de Applestore. Dat kan 12 % schelen. Maar je moet dan wel werken/studeren bij een van de aangesloten instellingen.

Toch lullig ik ben nu 14 en ik wil een iMac kopen, maar ik krijg niet eens minderjarigerheids korting!

Ik zit op de middelbare school!

Of is er toch stiekem een korting voor mij weggelegd?

[quote:3c80974c02="jivuurens"]Hij is besteld, normaliter zou ik 6% hebben gekregen, nu krijg ik er 8%! Helaas kon ik de verkoper niet zo gek krijgen om er 10% van te maken... maar goed, ik vind het een prima deal!

Er komt zo snel mogelijk een foto![/quote:3c80974c02]

Niet een wireless keboard+might mouse bedongen voor een exta lage comboprijs (ipv 140 -> 99 euro) ?

bij apple krijg je +/- 27% korting krijgen, moet je er alleen wel werken :)

[quote:60274c9367="Dick de Roos"][quote:60274c9367="Electr0n"][quote:60274c9367="robinb0s.nl"]mijn opleiding biedt 12% korting op (bijna alle) veel artikelen in de apple store[/quote:60274c9367] Wat doe je dan als ik mag vragen?[/quote:60274c9367] Als je [url=http://www.surfspot.nl/] in deze site [/url] mag binnenkomen, kan je naar de partnershops, waaronder de Applestore. Dat kan 12 % schelen. Maar je moet dan wel werken/studeren bij een van de aangesloten instellingen.[/quote:60274c9367]

En bovendien moet je instelling een speciaal contract hebben met Apple. Anders krijg je “maar” 6% korting.

[quote:0597c623c0="IMAC24"]tja das wel leuk voor je maar daar heb ik weinig aan :) Of jij kan voor mij een nieuwe imac kopen hahaha, :D[/quote:0597c623c0] Oke, is goed. Als je dat graag wilt mag het van mij hoor. Ik werk er wel aan mee.

[quote:0597c623c0=“Electr0n”][quote:0597c623c0=“robinb0s.nl”]mijn opleiding biedt 12% korting op (bijna alle) veel artikelen in de apple store[/quote:0597c623c0]Wat doe je dan als ik mag vragen?[/quote:0597c623c0]
Communication & Multimedia Design op de NHL Leeuwarden

haha kan iemand mij ook ff die korting geven haha van 25 procent...ik als zeer arme student :D

[quote:28533f72f7="Electr0n"][quote:28533f72f7="robinb0s.nl"]mijn opleiding biedt 12% korting op (bijna alle) veel artikelen in de apple store[/quote:28533f72f7]Wat doe je dan als ik mag vragen?[/quote:28533f72f7] Communication & Multimedia Design op de NHL Leeuwarden[/quote] Grappig, ik zit ook de NHL (er zijn hier meer NHL'ers).

Zover ik weet is die NHL Apple store een speciale. Het kwam doordat mensen van Apple NL op de NHL langskwamen en toen zo onder de indruk waren van de creatieviteit van de studenten en van de grote hoeveelheid Macs woordoor de NHL nu een store heeft met 12% korting. Jammer dat de store zo verborgen zit op de CMD site terwijl het voor alle studenten is.

Een andere manier om korting te krijgen is een ADC membership kopen, volgensmij krijg je dan een once-in-a-life-time korting van 20%. Ook niet mis, je moet wel eerst een ADC membership kopen, voordeel is dat je dan Leopard gratis krijgt als het uitkomt.