Hoeveel ventilatorgeluid Powerbook 12"?

Ik ben van plan mijn iBook te gaan verruilen voor een Powerbook 12". Nou is de iBook (800MHz) extreem stil - de ventilator draait slechts zelden. Is dat bij een Powerbook ook zo? Ik lees af en toe klachten over herrie na de 10.3.4 update.

Een collega heeft ook een iBook en hem viel het ook op dan mijn Powerbook meer 'lawaai' maakte (lees; fan eerder aanslaat) Maar de PB is dan ook krachter. Wat ik wel naar vind is dat de fan lang aan blijft!! Maar toch...ik sta er niet eens bij stil. Als ik jouw was zal ik het doen...Zo'n Powerbook is een Stevig beesie (ik kan het weten) en kan alles aan. Heerlijk toetsenbord!! etc etc.

Ik heb ook de powerbook 12", de ven gaat wel eens aan, maar om nou te zeggen dat ik dat erg in de gaten heb... neeeeee, valt wel mee hoor! Maar goed, ik ben dan ook een soort van 'verdraagzaam' persoon... en als ik iTunes aan heb staan, merk ik het helemaaaaaal niet! Powerbook is super!! Ik wil hem nooit meer kwijt! :D

alleen als ik game (of intensief bezig ben)

is wel effe wennen maar gaat vlug over… zelden op battery en op netstroom staat ie netjes op mijn bureau (ik til hem dan effe op en tis gedaan binne 30sec)

hij gaat maar heel zelden aan, en als hij aan gaat vind ik hem nog heel sti (okéé m'n andere mac is een powermac g4 windtunnel dus ik ben wel wat gewend) :wink:

De fan in mijn PBookje gaat ook soms aan, maar je moet er echt op letten anders hoor je het niet. Als je aan het typen bent, iTunes aan hebt, of ander omgevingsgeluid hoort, hoor je 'm al helemaal niet.

Kopen dat ding, echt geweldig, krijg je geen spijt van!

Ik heb hem vandaag gekocht en ik zit kom niet aan slapen toe,,,wat een geweldig ding :) :wink: