@HOME verbinding via router naar hub

Ik moet binnenkort bij een @home aansluiting een router aansluiten welke weer via een hub naar verschillende computers moet. 1x Mac os 8.6 1x mac os X 10.2 en 1x windows. Dit is wel mogelijk maar wordt niet ondersteund door @home. Heeft iemand hier ervaringen mee? Zijn er dingen waar je op moet letten? Of weet iemand waar ik hier meer informatie over kan vinden?

8)

gewoon de router aan de hup hangen werkt perfect

maar goed waarom een router aan een hup is het soms een router/modem in 1 of zo want je kan ook gewoon een modem aan je hup hangen.

zodat alle computers internet heeft of is dit niet de bedoeling hiervan

gewoon een eenvoudige router (geen Apple) bv Linxsys, als je die er voor zet is het geen probleem.

Meestal heeft een router wel meerdere poorten. Zo heeft de meest eenvoudige voor een paar tientjes al standaard 4 poorten, dus je hebt helemaal geen hub nodig. Laat de router gewoon zelf een DHCP netwerk inrichten en je ontvangt op alle computers in je netwerk een automatisch IP-adres. Dit is het meest eenvoudig als je geen verstand van deze dingen hebt. Maar het is makkelijk aan te leren aan de hand van de handleiding. Ik zou echter gaan voor een router die ook een draadloos netwerk aanstuurd, deze is vaak maar een tientje duurder en je bent meteen klaar voor de toekomst, en je hebt geen last van al die kabels.

PS: @home is een grote bedrieger in het aanbieden van hun eigen (draadloos)netwerk spulletjes.
Zij verkopen namelijk ook routers en hubs en andere shit maar meteeen ook voor het dubbele van de prijs.

[quote:bfd89e3990="Petje"]Meestal heeft een router wel meerdere poorten. Zo heeft de meest eenvoudige voor een paar tientjes al standaard 4 poorten, dus je hebt helemaal geen hub nodig. [/quote:bfd89e3990]

Die Hub heb ik weer nodig om m’n printers en netwerkverbinding te kunnen gebruiken.
Maar ik begrijp uit alle reacties dat het aansluiten geen problemen moet geven.
Alvast bedankt voor de reacties!