Homepage maken?

Hallo allemaal, Ik heb een vraagje als leek willen wij een homepage maken, welk progamma kan ik het beste gebruiken. We zien door de bomen het bos niet meer dus dacht ik hier zitten de kenners die ons wel wel op weg kan helpen. We zijn benieuwd. :wink:

Dat kan echt op heel veel manieren.. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Dreamweaver MX. Da's redelijk simpel, en het is een zgn. WYSIWYG editor ( What You See Is What You Get).

Bovendien kun je op het net genoeg tutorials vinden die je een eind opweg kunnen helpen…

Veel Succes!

als je het echtecht simpe lwil houden kun je op versiontracker "rapidweaver" eens nakijken

succes

Okay alvast bedankt voor de tips.

Ooit precies dezelfde vraag gesteld. Kreeg toen als advies:

Freeway Pro

Meteen gekocht, geen spijt van. Prima pakket.

Succes

Liebemshats,

Ja dit ziet er ook leuk uit bedankt. :mrgreen:

Het ligt natuurlijk helemaal aan wat je wilt bouwen, maar zijn de homepage tools van een .Mac account niet voldoende? Dan heb je echt geen kennis van HTML nodig... heb je een site in een half uurtje gebouwd.

Freeway! En dat hoeft niet eens persé de Pro-versie te zijn.

Voor beginnen èn gevorderde site-bouwer een mooi programma, met waanzinnig goede ondersteuning.

Ik ben van Dreamweaver geswitcht naar Freeway. Ik was niet ontevreden maar de upgradeprijs vond ik te gortig. Je kunt zowat alles op een FW-document slepen en ook een groot pro is het aanmaken van bijvoorbeeld koppen in een afwijkend lettertype; FW genereert automatisch gifjes terwijl de tekst in FW volledig bewerkbaar blijft. Gaaf programma!

[quote:5d3efa84d4="Sybke"]Het ligt natuurlijk helemaal aan wat je wilt bouwen, maar zijn de homepage tools van een .Mac account niet voldoende? Dan heb je echt geen kennis van HTML nodig... heb je een site in een half uurtje gebouwd.[/quote:5d3efa84d4]

Inderdaad, check mijn homepage. Gedaan in een handomdraai. Niet indrukwekkend, wel effectief.

Is trouwens een mooie homepage en megaschone foto's! En idd, je kan het ook superfree en quasi gratis doen door even HTML te leren en voor de rest van je leven bezig zijn in Apple TekstEditor als den deze :-)

Bedankt allemaal voor de reaktie, en ik denk dat ik maar Freeway ga proberen.