Homepage plaatsen op web

Zoals een ieder er wel mee bezig is, wilde ik ook een HomePage op het web plaatsen en uploaden indien nodig. Zo gezegd zo gedaan, KPN Direct ADSL met een bestaande tmfweb account en email(was al jaren goed)

Nee dus, geen verbinding te krijgen want: TMF kan alleen maar uploaden met een rechtstreekse inbel verbinding van freenet(?). DUS geen homepage.

Waar kan ik nu toch makkelijk voor mijn huistuinenkeuken-page terecht, eigenlijk zonder kosten anders zie ik “adsl direct” ook als een onzinnig iets voor de thuisgebruiker, als je verder geen webpage kan plaatsen zonder account
Wie o wie

Thanx

Word donateur bij macosx.nl :) Is bijna gratis.... en kan Aad er bier van kopen voor je bij de volgende meeting ;) ;)

[quote:daac2a963c="sigterm"]Word donateur bij macosx.nl :) Is bijna gratis.... en kan Aad er bier van kopen voor je bij de volgende meeting ;) ;)[/quote:daac2a963c]

hallo kun je dan je homepage door linken naar een dot.tk domain

Ja tuurlijk, een .tk is ook maar een 'fake' domein. Is alleen een doorverwijzing..

Je kan vrijwel alles doorverwijzen naar een .tk (eigenlijk andersom, je verwijst een .tk door naar een bestaande pagina).

He bedankt voor je reactie. Ik wil namelijk een KPN adsl direct aan vragen samen met Macosx.nl domain voor homepage en Mail , want dat is toch mogelijk als je doneert???? :D

betaling is reeds gedaan, dus we wachten nog even.

Bedankt voor de tip

[quote:2fb868151b="maceddy"]Ja tuurlijk, een .tk is ook maar een 'fake' domein. Is alleen een doorverwijzing..

Je kan vrijwel alles doorverwijzen naar een .tk (eigenlijk andersom, je verwijst een .tk door naar een bestaande pagina).[/quote:2fb868151b]

Maceddy, kun je dit uitleggen? .tk? fake domein? Doorverwijzen?

ik ben dan niet maceddy, maar hier een korte uitleg voor je els. een .tk domein wordt vaak gebruikt om een http://www.mijnprovider.nl/~gebruiker in een mooier www.gebruiker.tk adres om te zetten. www.gebruiker.tk bestaat niet fysiek, want het is een verwijzing naar http://www.mijnprovider.nl/~gebruiker.

groetjes.

daan.

ps wel kijken vanavond naar …

Ahaa! Daar kan ik me wat bij voorstellen. En hoe maakt men zulks?

Bedankt overigens. Ik had anders niet lekker geslapen .tk? .tk?

Heel simpel.

Ga naar de website www.dot.tk, daar kun je een domein aanvragen, en daar wordt dan ook gevraagd waar de site nu staat. Daar wordt door hun een link naar gemaakt, en zolang je meer dan 25 bezoekers per kwartaal krijgt, mag je de naam gratis blijven gebruiken.

O ja, er zit standaard wel een pop-up bij, waar IE gebruikers last van kunnen hebben, maar deze kun je uitzetten.