homepage redirecten naar .mac

Kan ik de contents van mijn website redirecten naar mijn .mac account? Dat scheelt me weer geld voor mijn webruimte waar ik nu voor betaal.

Volgens mij moet het kunnen alleen weet ik niet hoe.
Kan iemand me op weg helpen?

BEDANKT!

Zoiets?

[code:1:99763964e9]<META HTTP-EQUIV=Refresh CONTENT="10; URL=http://www.htmlhelp.com/">[/code:1:99763964e9]

maak gewwoon een frame aan waarin je hem laat verschijnen. Zoiets: [code:1:9c079921aa]<html> <head> <title>Vul hier de titel van de pagina in.</title> </head> <script type="text/javascript" language="JavaScript"> <!-- document.write('<frameset rows="*,1"" framespacing="0" border="0" frameborder="NO">'); document.write('<frame src="vul hier je.mac adres in.htm" name="inhoud_frame" scrolling="auto" noresize>'); document.write('</frameset>');

// --&gt;

</script>
<noscript>
</html>
[/code:1:9c079921aa]

Dit is gewoon één html pagina die direct doorlinkt naar een andere pagina.

Laat iets duidelijker zijn (sorry)

Hoe upload il mijn site naar .mac.
Ik zie op de site van apple alleen manieren om een website te bouwen, niet om een bestaande te uploaden.

via [url=www.panic.com/transmit]transmit[/url] kun je een site uploaden.

[quote:91dac9ee6b="Nappie"]Laat iets duidelijker zijn (sorry)

Hoe upload il mijn site naar .mac.
Ik zie op de site van apple alleen manieren om een website te bouwen, niet om een bestaande te uploaden.[/quote:91dac9ee6b]
Sleur ende pleur.

Als je een .Mac account hebt, dan heb je ook een iDisk. En op die iDisk staat jouw website.
Dus je opent je iDisk, gaat naar het mapje Sites en daar zet je je website neer.

[quote:d211c2992b="Nappie"]Laat iets duidelijker zijn (sorry)[/quote:d211c2992b]

Je vraag is hoe te redirecten naar je .mac en dan zeg je dit! :x
Vind je dat niet een beetje raar. Je vraag hoe je moet redirecten, krijgt antwoord en veranderd daarna je vraag. Stel die dan direct en ga niet zo lopen zeiken, :x

Ik stoor me hieraan.

[img:8a705d7ba2]http://www.zestienmiljoenmensen.nl/Images/Kort%20lontje_tcm78-66901.jpg[/img:8a705d7ba2]

[quote:394bcb759f="formulefan"]Stel die dan direct en ga niet zo lopen zeiken, :x[/quote:394bcb759f]

Ik stoor me hieraan.

Voor veel mensen is het vaak moeilijk om een probleem goed te omschrijven.
Dus beginnen ze met een vraag.
Zodra ze een antwoord krijgen wordt een deel van het probleem duidelijker en kunnen ze vervolg vragen stellen.

Zo zit de mens gewoon in mekaar.

Dan is het niet netjes om zo’n reactie te geven.

ok, maar loop dan niet te zeiken dat wij niet goed antwoord geven. Zeg dan gewoon: dit is me duidelijk, maar ik wil dit en dat ook nog even weten.

Maar goed: ff ontopic.

Zo formulefan! Pak nog een bakkie en maak een wandelingetje...

En de rest, bedankt voor de tips!

[quote:128d585a10="Nappie"]Zo formulefan! Pak nog een bakkie en maak een wandelingetje...[/quote:128d585a10]

Waar slaat dit nou weer op!!!

[mod-in-peace-modus] [img:51f989d017]http://images.google.com/images?q=tbn:uWC9DtleP2bgVM:http://www.thedrawingroom.biz/images/2004/colpeace.jpg[/img:51f989d017]

formulefan, Nappie loopt nergens te ‘zeiken’. Hij zegt zelfs sorry…
Probeer svp een beetje een andere toon aan te slaan. Nappie reageert logischer nog even op jouw manier van forumuleren (net bedachte combinatie van spreken op een forum en formuleren :slight_smile: ).

En nou als de sodemieter ontopic plz :lol:

[/mod-in-peace-modus]

:D goed dat dit forum toch zo reageeerd, irriteer me al tijden aan de wereld dat iedereen zo geirriteerd reageerd op alles. Dit zie je ook overal terug in de forums enzo, terwijl dit forum altijd een goeie 'mac' gedachte er op na hield. Als je iets dom vind of vervelend dan reageer je toch lekker niet? :innocent: Maar er is wel genoeg over gepredict dit soort dingen denk ik :D Zal m'n mond houden, want ben zelf natuurlijk net zo erg bezig. Gewoon een vrolijk liedje opzetten en blijven ademen ;)

[img:8671993ccb]http://homepage.mac.com/tjerkplantenberg1/fora/love.gif[/img:8671993ccb]

Anyway, ik had ook nog een vraagje, misschien dat het al ergens staat, maar ik kon het niet vinden. Met iWeb, kan je ook je pagina publishen op iets anders dan .Mac? Zo nee, kan ik dan de hele pagina op www.mijndomein.eu laten verschijnen? Ik heb een eu domein aangevraagd waar ik een reis blog op wil hebben, want ik wil niet iedereen naar de omslachitge .mac url sturen maar naar mijn .eu domein.
Is het dan misschien mogelijk om een el-cheapo hosting pakketje te hebben en de rest op de 1Gb van .Mac te laten rusten?

[quote:473bf6468c="vishaakje"]Met iWeb, kan je ook je pagina publishen op iets anders dan .Mac?[/quote:473bf6468c] Ja, je kunt een site publishen naar een map op je lokale schijf. En die map zet je dan ergens anders. Bijvoorbeeld bij een provider waar je een host pakket hebt afgesloten.

@ Vishaakje:

Wat bedoel je precies met je vraag? Bedoel je dat je je volledige website plaats op .Mac en om aan die site te geraken surf je niet naar de url van .Mac maar naar www.mijndomein.eu ? Dus dan host je een hele goedkope ruimte met minimale ruimte, maar de grote site staat bij .Mac?

Als het dat is wat hij bedoeld, zou ik ook graag weten of dat kan.

Greetz

[quote:008220cb3c="Velonomika"]@ Vishaakje:

Wat bedoel je precies met je vraag? Bedoel je dat je je volledige website plaats op .Mac en om aan die site te geraken surf je niet naar de url van .Mac maar naar www.mijndomein.eu ? Dus dan host je een hele goedkope ruimte met minimale ruimte, maar de grote site staat bij .Mac?

Als het dat is wat hij bedoeld, zou ik ook graag weten of dat kan.

Greetz[/quote:008220cb3c]

Niemand?

Precies! Dat bedoel ik dus :) Maargoed, anders neem ik wel iets duurdere hosting en host ik het gewoon daar. Kost tegenwoordig toch nog maar een euro per maand ofzo.

je hebt hier een aparte forum voor, stel dan website vragen daar.