Hoofdstukken in iMovie '09

Net iLife '09 gehaald en wat bezig geweest met iMovie. Ik werkte nog voornamelijk met het oudere iMovie HD omdat er veel meer mogelijk was als in iMovie 08. Maar die nieuwe iMovie 09 is wel erg mooi, wel even wennen natuurlijk. Ik kan alleen niet vinden of je ook de film kan verdelen in hoofdstukken (zoals in iMovie HD). Kijk ik er over heen?

Het is de bedoeling dat je dat in Garageband doet. In iMovie '08 kan het niet en ik vermoed in '09 ook niet.

In Garageband? Dacht dat dat alleen voor muziek was en niet voor beeld. Ik zal er eens induiken, bedankt voor je reactie!

Volgens mij kun je dat beter in iDVD doen. :wink:. Teminste in '08 moet dat in iDVD.

ook ik in mis iMovie 08 de hoofdstuk functie zoals die in iMovieHD zat. Vind dat het in iMovie thuis hoort, benieuwd of het in 09 zit.....

in iDVD is veel onhandiger…

Ik kwam net deze link tegen: http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=8895970&#8895970 Misschien de oplossing?

In iMovie '09 kan je hoofdstukmarkeringen toevoegen. Kies daarvoor de juiste positie in de projectbibliotheek, rechtsklik en kies "Voeg hoofdstukmarkering toe".

Bedankt! Ik ga het vanavond gelijk uitproberen!

Ik zit ook met dit probleem en kom er niet uit.. ik heb het knopje hoofdstuk markeringen ook niet.. en om eerlijk te zijn, ik snap d'r geen biet van..