hookup issues delta 1010/logic express 7

môggu, ik heb een vraag met betrekking op 't versturen van losse sporen naar m'n mixer met de delta 1010.. nu werk ik met logic express 7 en deze stuurt de signalen wel door naar kanaal 1 en 2, maar als ik aangeef dat ik ze naar 3 en 4 wil hebben hoor ik vervolgens niks! sowieso snap ik weinig van dat hele routing gebeuren van logic want hij geeft bij audiosporen alleen core audio als device aan terwijl ie bij virtuele instrumenten wel de delta als device neemt, en vervolgens hoor ik niks en knippert slechts m'n midi out LED op die rack unit.. ik bedoel ik heb niet voor niks een 16 kanaals mixer met 8 output kabels vanaf die delta 1010 naar dat ding

help a man out, misschien doe ik iets compleet fout (lijkt me wel)

nobody?

mensen, ik zit nog steeds met 't probleem.. ik krijg nog geen enkel signaal door kanalen anders dan 1 en 2, nu werk ik met een digitale mixer en werd me aangeraden daar ook eens goed naar de interne routing te kijken, wat ik heb gedaan, maar zonder succes.. daarnaast snap ik ook niet dat ik in garageband wel geluid krijg als ik een virtueel instrument inspeel, maar in logic hoor ik niks, en dit terwijl er gewoon aangegeven word welke noten ik aansla

kan iemand me helpuuu, ik word een beetje krank zo

danku

Heb je in de audio-midi setup (applications>utilities>AM-set-up) wel je delta 1010 gekozen ?

Of heb je de goede driver voor het juiste syteem wel te pakken ?

Ik raad maar wat, 't kan van alles zijn, bovendien heb ik geen 1010.

Paul.