hotmail - hotmailaccount niet via Mail?

Heb een hotmailaccount (ja,ja, niet gelijk gaan sch...lden). Hoe moet je die instellen in mail? ik krijg het niet voor elkaar?

Kan ook niet. (zover ik weet) Je kunt volgns mij alleen hotmail binnen halen met Entourage (vraag niet hoe).

…eeeh micro$oft he… :frowning:

je kunt hem met het programmatje mailforward door sturen naar een normale postbus.(er is hier al eerder om gevraagd in het forum)

J-W

Door mij  :D  :p  (oh, sorry, moest er ff uit)

Dennis

Mail Forward? Klik [url=http://www.sspi-software.com/mailfwd_macx.html]hier[/url] voor meer informatie.

:0 Via accounts en optie van smtp gebruikersnaam en wachtwoord in vullen moet goed gaan dacht ik.

JJmac

hallo,

Ik heb zelf hiervoor geinformeerd bij de maker van mailforward en dat gaat blijkbaar niet. Hotmail heeft geen smpt server.

Ik gebruik gewoon MSN om snel naar mijn hotmail te gaan. Moet gewoon ff op mail drukken en je bent in je inbox. Nadeel als je veel vrienden hebt is dat je wel eerst 10 berichtjes krijgt van wat je die dag hebt gedaan  :D  ;) Maar ja, daar moet je dan maar mee leven (of je moet ze allemaal blocken  :p )

Dennis

MSN? je moet je vrienden verplichten vanop AOL te chatten, zo filter je al een heleboel mensen weg waarvan je niet meer weet wie ze zijn. En hou je enkel je echte vrienden over op je iChat.  :p

Niemand, maar dan ook niemand in mijn lijst gebruikt AOL (jammer genoeg) en ik denk niet dat ze alleen voor mij met zen alle AOL gaan gebruiken. Zelf zit ik net zo graag achter MSN dan iChat. Met MSN kan ik alles wat ik wil en dat is gewoon ff chatten met vrienden. iChat voegt daar eigenlijk weinig aan toe. Als mijn vrienden ook AOL hadden dan zat ik natuurlijk wel liever achter iChat, maar ja...

Dennis

[quote:post_uid0="dennis"]Niemand, maar dan ook niemand in mijn lijst gebruikt AOL (jammer genoeg) en ik denk niet dat ze alleen voor mij met zen alle AOL gaan gebruiken. Zelf zit ik net zo graag achter MSN dan iChat. Met MSN kan ik alles wat ik wil en dat is gewoon ff chatten met vrienden. iChat voegt daar eigenlijk weinig aan toe. Als mijn vrienden ook AOL hadden dan zat ik natuurlijk wel liever achter iChat, maar ja...

Dennis[/quote:post_uid0]
Wel raad je vrienden dan trillian aan want ik vind dat iChat voor een eerste versie al een pak beter is als MSN.

Ik zal je een paar meerwaardes geven van iChat

• foto's naast de nick (heel handig want met al die nickchanges en een lijst van 100 man op msn weet ik meestal niet meer wie wie is)
    -als je een mail binnenkrijgt zie je ook direct of hij online is op AOL
    -je bent niet beperkt tot een groepchat met maar 5 man.
    -individuele instellingen per buddy
    -spell checker

Ik was daarstraks aan't chatten met iemand die speciaal voor mij AOL had geinstalleerd en toen ik zinnetjes in't russish begon te typen, was het al direct van "ik wil een Mac". Binnenkort dus weer een switcher bij. Alhoewel ik niet zou switchen om dat ik dan in't japans of in't russish zou kunnen typen.

ik zie alleen maar windows download mogelijk heden , ben ik scheel soms ???

Ik heb niet zoveel mensen in men lijst, eens per twee weken bekijk ik wie ik wel of niet ken, de rest gooi ik er weer uit. Zo hou ik alleen mijn echte vrienden over. Lekker simpel. Jammer dat iChat geen MSN account kan toevoegen, ik gebruik ook soms Fire. Daarmee kan je MSN,ICQ,AOL,IRC accounts toevoegen en je kan ook meerdere accounts tegelijk aan hebben staan. Men vrienden stonden wel ff te kijken toen ik twee keer in hun lijst online was :p  :D Kreeg meteen de vraag : Hoe doe je dat?? (natuurlijk) En dan moet je weer antwoorden met : Ach, ik heb een mac hé!!!  :D

Dennis