Hotmail in Mail

Ik wil graag mijn hotmail ophalen via MAIL iin OS X? Loop tegen wat vragen aan: Moet ik POP als Account type opgeven Wat vul ik in voor de server voor inkomende post??? Zijn er verder nog instellingen die ik moet invoeren. Hoop dat iemand mij kan helpen.

gr,

leubie :?:

Op versiontracker is een programmatje te vinden die je hotmail forward naar mail. Ik heb nu geen tijd om de link te zoeken. Dus als je zelf even op versiontracker wilt kijken graag :) ;)

Hotmail is in tegenstelling tot .Mac geen POP3 en is dus niet te checken met thirth-party clients. Hotmail is verder alleen te checken via het web (of Outlook). Microsoft wil dat de banners gezien worden..

Adriaan

He Leubie, je hebt m'n avatar gejat... Niet echt origineel.... :shock:

Niet origineel maar hij is wel wel mooi!! :wink:

Dennis

Niet verder vertellen: van mij is ie ook niet echt origineel... Heb em ergens uit een plaatje gepulkt. Maar als Avatar beslist uniek...

Tenmiste, dat was is totdat Leubie ermee aan de haal ging…

Ik zie dat mijn avatar me verlaten heeft :( Ga wel een nieuwe maken met Photoshop! Iemand nog leuke ideeën???

Dennis

[quote:a605cb022e]Ga wel een nieuwe maken met Photoshop! Iemand nog leuke ideeën???[/quote:a605cb022e]

JA… iets lekker glimmends :stuck_out_tongue: Misschien ook nog animated?
Maar als echte Apple fan kom je daar vast wel uit :smiley:

ja, sorry, onder het moto beter goed gejat dan slecht verzonnen.... Ik zal dit weekend op zoek gaan naar een andere. Maar hij is wel mooi, mijn complimenten.

gr,

Leubie

Als ik hem zelf verander zal ik hem wel in de verkoop doen... :D

Bespeur ik hier handel in Avatars? Mag vast niet volgens de reglementen :) :wink:

Ik haal mijn hotmail zonder banners met Entourage op. Gaaf. 8)

Ha Michel,Hoe doe je dat,je mail ophalen in Entourage??

Ik bedoel natuurlijk je hotmail ophalen in entourage

Heb ook Enthourage en je Hotmail account gegevens kun je opgeven via accounts. Helaas heb ik (nog) geen MacOS X versie. Dus vanuit X Enthourage opstarten is dan relatief omslachtig. De aangeraden software waarmee je Hotmail via Mail kunt ophalen is slechts een maand geldig. Waarom wordt dat niet gewoon een Apple update vraag ik me af. Je kunt ook de Hotmail inlog pagina in je Internet werkbalk favorieten opnemen zodat je er snel naar toe kunt om in te loggen.

Entourage haalt natuurlijk hotmail op. Dit komt omdat het beide van MS is. Verder heb ik hier de link van het programmatje maar de reacties erop zijn niet heel erg positief...

http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=14848&db=mac

[b:ffc18efab7]Entourage X[/b:ffc18efab7]: Download de [url=http://www.microsoft.com/mac/DOWNLOAD/OFFICEX/OfficeX_1012.asp]Office X 10.1.2 update[/url].

[i:ffc18efab7]Included in this release

This updater includes the following previously released updates for Microsoft Office v. X for Mac:

• Office v. X 10.1.1 Update This update addresses a security vulnerability that can enable an attacker who had a valid security certificate to issue an invalid subordinate certificate that would appear to be valid. This update also addresses a vulnerability in field codes in Microsoft Word X that could allow an attacker to maliciously use field codes and external updates to steal information from your computer without your knowledge. For more information about these vulnerabilities, see Microsoft Security Bulletins MS02-050 and MS02-059.

This update also addresses several issues that might be caused by running Office v. X using Mac OS 10.2.

• Office v. X, Service Release 1 Office v. X for Mac, Service Release 1, is a collection of product updates for all Office v. X programs. It provides Office v. X customers with several new features as well as other product enhancements. For more information about Office v. X, Service Release 1, see What’s New in Office v. X, Service Release 1.
  • Entourage X Hotmail Update This update allows Microsoft Entourage X to connect to MSN Hotmail servers, which Microsoft has upgraded to the latest security technologies.
  • Network Security Update This update allows you to run Microsoft Office v. X programs using industry-standard security technologies on a network.[/i:ffc18efab7]

[b:ffc18efab7]Entourage 2001[/b:ffc18efab7]: Download Entourage 2001 - Hotmail Updater. Eerst Microsoft Office 2001 Service Release 1 installeren.

[i:ffc18efab7]Description

This update addresses the following issues in Entourage 2001:

Support for MSN Hotmail Microsoft has upgraded the MSN Hotmail servers to use the latest security technologies. This update allows you to connect to the upgraded Hotmail servers.

Support for MSN mail accounts If you have an MSN Internet Access account, this update enables Entourage to send and receive messages from your MSN mail account. In addition, this update allows the Entourage Junk Mail Filter to work with the MSN Inbox Guardian to identify possible junk messages.

SMTP authentication This update extends support for SMTP authentication - a standard for sending encrypted messages. You can now use a complete e-mail address as your account ID for connecting to your SMTP server to send messages.

Requirements and installation instructions

This update is designed only for Office 2001 for Mac. If you are using the Word + Entourage 2001 Special Edition, download the Entourage 2001 SE - Hotmail updater. Before you install this update, you must first install Microsoft Office 2001 Service Release 1. If you aren’t sure whether you already installed Office 2001 Service Release 1, you can check the version number of Entourage to find out.[/i:ffc18efab7]