Hotmail op Mac als bij iOS

Hallo, Ik had een vraagje,
Is het mogelijk om hotmail zo in te stellen als op iOS op een mac? Ik bedoel met het standaard mailprogramma. Bij mijn iPad en iPhone kan ik namelijk naar de mappen die ik binnen hotmail had aangemaakt, ook als ik een mail op de 1 heb gelezen, gaat de melding weg van een nieuwe mail op de ander, dat iCloud systeem dus. Ook dat contacten en agenda's synchronisatie vind ik nergens terug op de Mac. Nu krijg ik dit dus niet goed werkende op mijn Mac. Is er een mogelijkheid waarop dit wel kan? Ik kan dit namelijk niet echt duidelijk vinden elders op het net.

Mvg,
Michael

Alvast bedankt!

Ik kan fout zitten hoor, maar ik dacht dat Hotmail niet meer werd ondersteund onder OS X 10.8.

Is dit niet voor Hotmail/live?
[img]/uploads/community/b541a6c823391e9c0b55b29561f31fadf3e29dbb_0.png[/img]

Nee man, is retesimpel:
[img]/uploads/community/ae1551e53424888f93abdd3e7a4d59fb0fc06794_0.png[/img]
Je baard scheren is moeilijker.

[quote]
Je baard scheren is moeilijker.
[/quote]
Zeker als je 'r geen hebt. :sarcastic:

Colorful e-mailaddress;)!

Ja, dat mail account toevoegen werkt dus niet zoals ik het bedoel.... Ten eerste komt niet alles goed aan... en ten 2e, dat synhronisatie gebeuren met agenda's, contacten enzo doet hij ook niet.... ook kan ik in het mailprogramma niet bij de mappen die ik heb in hotmail. (mappen zoals concepten, en andere zaken) ik kan alleen bij postvak in.... en zelf dat doet hij niet helemaal goed...

Zoals ik hierboven al zei (en zoals het op verschillende fora ook staat); IMAP en Hotmail in het standaard Mailprogramma van Apple werkt niet (meer) sinds OS X 10.8.

Beetje krom dus... in iOS kan het wel, maar in Mac niet... naja... dan maar niet...

[quote=catvlek2 url=http://www.onemorething.nl/community/topic/hotmail-op-mac-als-bij-ios#post-2497666 time=1354999382]Beetje krom dus... in iOS kan het wel, maar in Mac niet... naja... dan maar niet...[/quote]

De Exchange optie kiezen en als server m.hotmail.com invullen.

Kan iemand me zeggen wat ik misdoe?
Ik zou zo graag m'n hotmail kunnen beheren met 'mail' en niet altijd op de website moeten gaan.

[img]/uploads/community/f5cddedb6786e755a57729b38dc962cb4180d16d_0.png[/img]

Ik heb hetzelfde, hij is ingesteld nu, ook dat met dat agenda ding kwam in beeld enzo, maar nu maakt hij geen verbinding meer....

Ik gebruik pop3.live.com voor mijn Hotmail account..

[quote=Blowndub url=http://www.onemorething.nl/community/topic/hotmail-op-mac-als-bij-ios#post-2498019 time=1355072956]Ik gebruik pop3.live.com voor mijn Hotmail account..[/quote]

Pop3 is niet handig omdat dan niet op de verschillende apparaten verwerkt wordt welke mail is gelezen, verwijderd, etc.

Hallo,

ik wil eerst alvast mijn beste wensen geven voor het nieuwe jaar en goei gezondheid ^^.
goed ueh heb deze maandag eigenlijk een imac gekocht maar krijg nog niet mijn hotmail onder de knie.
hoe kan ik hotmail op mijn computer zetten voor dat ik mijn mails kan krijgen en versturen?
mvg anthony