Vorige week heb ik een Gmail account aangemaakt en wil graag nu mijn hotmail doorzetten naar mijn Gmail. Ik wil graag gebruik maken van het programma Mail op mijn iPhone en daarom heb ik voor Gmail gekozen. Als ik bij instellingen kijk in Gmail dan heb ik daar onder Accounts en import mijn hotmail adres ingevuld. Nu staat er het volgende al sinds vorige week:
-mailberichten en contactpersonen importeren: .......@hotmail.com
Belangrijk – Het kan enkele uren duren (soms maximaal 2 dagen) voordat je de geïmporteerde berichten ziet. Je kunt deze pagina verlaten, het importeren gaat gewoon door.
Begrijpt iemand waarom het zo lang duurt want heb nog geen 1 email ontvangen van mijn hotmail op mijn Gmail account. Zijn er andere mogelijkheden?
Bedankt.
Ja dat heb ik dus geprobeerd en dat lukte helaas niet.. Daar moet je een tooltje voor gebruiken ofzo maar daar heb ik allemaal geen zin in. Nu werkt mijn hotmail wel gewoon goed op mijn iPhone dus ik laat het hierbij denk.. Kan ik weer een programma van mijn iPhone verwijderen: mBox Mail
[quote:e8673ae9a3="Sentitel"]Je kunt hotmail gewoon door laten sturen naar gmail. Moet je ff kijken bij je instellingen bij hotmail, dat is dus makkelijker dan importeren.[/quote:e8673ae9a3]
idd, het exporteren of het forwarden vanuit hotmail lijkt me logischer en efficienter dan het importeren vanuit gmail.
[quote:29bd703f2c="Sentitel"]Je kunt hotmail gewoon door laten sturen naar gmail. Moet je ff kijken bij je instellingen bij hotmail, dat is dus makkelijker dan importeren.[/quote:29bd703f2c]
Dat werkt helaas niet.
Izymail kende ik nog niet, ga ik vanavond zeker eens uittesten.
Bedankt.