HotWidget; de hotmailchecker voor Konfabulator

Wie gebruikt dit programma en heeft het aan de gang gekregen. Als ik het start krijg ik een debugvenster van Konfabulator met een error. Daarna nog de melding dat ie niet met hotmail kan verbinden. Al mijn ingevulde gegevens kloppen 100%.

Bij wie werkt het, en wie heeft er voor mij een tip om te laten werken? Het is een subliem progje, want het checkt je hotmail zonder dat je zelf hoeft in te loggen via een browser. Daarna geeft het in een msnvlinder op je desktop het aantal ongelezen berichten in je hotmailbox aan. Geniaal. Als het werkt…

Jur,-

Hier staat HotWidget

Ik heb hem even voor je getest, krijg gewoon meldingen van nieuwe post, als je konfabulator 1.5 gebruikt kan het zijn dat er een foutmelding gegeven wordt, bij opstarten van de widget geeft de debugger bij mij een foutmelding, zal even in de code kijken wat er niet goed is.

Ik heb enkel mijn hotmail account, dus niet nickname en password ingevuld, werkte toen direct.

Heb het foutje in de code gevonden, kan je de gecorrigeerde versie wel mailen. B.t.w. de widget werkt niet als je MSN messenger aan hebt staan.

Inderdaad, heel Konfabulator loopt vast als ik MSN per ongeluk opstart, krijg ook gelijk een melding van MSN dat ik ergens anders uitgelogd ben....

kan je de gecorrigeerde widget ff uploaden ik ben ook wel geintereseerd

Je kunt de gecorrigeerde file [url=http://members1.chello.nl/amt.vandijk/hotwidget.dmg]hier[/url] vinden. Enkel de fout in code is er uit, werkt niet samen met msn messenger. Je kan nl. maar 1x ingelogd zijn.

Bedankt! Het errorvenster verschijnt iniedergeval niet meer..

Maar het programma werkt nog steeds niet bij me… Ik vul alles in, mijn emailadres en mijn inlogcode, maar het werkt gewoon niet…
Zou het te maken kunnen hebben dat ik de internetverbinding van de computer bij ons beneden doorgelinkt krijg? Dat er dus een soort van extra station tussen zit dat er normaal niet tussenzit?

Want bij jullie werkt het dus wel… (Handig he?!)

Jur,-

de computer beneden mag natuurlijk ook niet ingelogd zijn op dezelfde inlognaam, kan ik bij mij in het netwerk ook niet. Ieder station moet dan zijn eigen hotmail account hebben. Je zou nog even kunnen proberen de gegevens te resetten door een bestandje te verwijderen. /users/jouwinlog/library/preferences/konfabulator/hotwidget.widget.plist Misschien helpt het. 8)