Houden van Postduiven

Ik ben met een literair kunstwerkje bezig. :wink:

De opmaak van een boekje voor kinderen over het houden van postduiven.

De werktitel is dan ook ‘Houden van postduiven’. Vat je hem? Als in ‘ik houd van…’.

Braaaaaaaaaaak dus. :mrgreen:

Het geniale idee van de stichting om er ‘Gevleugelde vrienden’ (of zelfs ‘vriendjes’) van te maken deed me helemaal rillen.
Zo spreek je kinderen in de (pre-)tiener-leeftijd toch niet aan?

Maar hoe dan wel? Ik heb niets met duiven en pieker me al een tijdje suf.

Is er een duivenliefhebber in de zaal met een geniale ingeving?

[url=http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?movie=mms://wm1.avro.jet-stream.nl/avro/08BB_ZOZITDAT02_1_800k.wmv&title=Hoe%20vinden%20postduiven%20hun%20weg%20terug]Wie het eerste thuis is![/url]

[size=9:20eb92a49f](Ik ben geen duivenliefhebber…)[/size:20eb92a49f]

toen ik de titel las dacht ik dat je wilde vragen of iemand ervaring had met het houden van postduiven. dus postduiven in een hok doen enzo.

Duivenmelken voor dummies.

Hahaha.

Ik ben ook geen duivenliefhebber.

Hoewel… lekker gebraden.

Heb je nog een hoofdstuk gewijd aan [url=http://en.wikipedia.org/wiki/IP_over_Avian_Carriers]RFC 1149[/url] ?

[quote:942162268e]IPoAC has been successfully implemented, but for only nine packets of data, with a packet loss ratio of 55%, and a response time ranging from 3000 seconds to over 6000 seconds.[/quote:942162268e]

De 10 heerlijkste recepten met duif :evil:

Even serieus:
Jij bent toch vormgever KW? Zoiets hoor jij helemaal niet te verzinnen, hier hebben we daar een naming-adviseur voor :mrgreen:

"Pittige duif met post"? (of met chilipepers desgewenst)

[quote:973b08b756="Sgt. Peppers"]De 10 heerlijkste recepten met duif :evil:

Even serieus:
Jij bent toch vormgever KW? Zoiets hoor jij helemaal niet te verzinnen, hier hebben we daar een naming-adviseur voor :mrgreen:[/quote:973b08b756]
Ja, maar ik sta toch graag achter alles wat ik maak.

En ‘Plezier met gevleugelde vriendjes’ of ander wanstaltige teksten geven niet echt de juiste drive om een mooi omslag te ontwerpen.

Ik haaaaat duiven, mijn buurman heeft er en die schijten heel de boel onder. Plus dat ie, als je lekker buiten zit om een zomerse vrije dag, met zijn bakje voer staat te schudden. "Ah hou, Ah hou, kom, kom". De volgende keer klim ik zelf over de schutting :evil:

Ik hoor het al. Ik heb hier weinig steun te verwachten. Snik. :cry:

Dat word weer een jaargang ‘Houden van Duiven’. :mrgreen:

[quote:47775dbf93="Beccie"]Ik haaaaat duiven, mijn buurman heeft er en die schijten heel de boel onder. Plus dat ie, als je lekker buiten zit om een zomerse vrije dag, met zijn bakje voer staat te schudden. "Ah hou, Ah hou, kom, kom". De volgende keer klim ik zelf over de schutting :evil:[/quote:47775dbf93]

Doe dan ook eens aan een hobby , kleiduifschieten ofzo :evil:

[quote:49e46a505f="KarelWillem"]Ik hoor het al. Ik heb hier weinig steun te verwachten. Snik. :cry:

Dat word weer een jaargang ‘Houden van Duiven’. :mrgreen:[/quote:49e46a505f]

‘Luchtige post’ misschien?

Of toch maar ‘Houden van duiven in portsaus’, of ‘Houden van gevulde duiven’?

Ooit van Bert uit Sesamstraat gehoord? Die is ook duivenliefhebber...

Overigens moet je niet de Damkippen hebben, maar de houtduiven… die zijn lekkerder… ook als carpaccio… die duiven van de Dam (sjalalalie, sjalalala) zijn alleen leuk om mee over te gooien…

"Alle duiven op een stokje", eventueel met een zakelijke ondertitel (Alles over het houden van duiven oid).

[url=http://www.spreekwoorden.nl/D/duiven]Duiven op zolder[/url] ;-)

[quote:6d43f4a8d3="KarelWillem"]Ik ben met een literair kunstwerkje bezig. :wink: De opmaak van een boekje voor kinderen over het houden van postduiven. De werktitel is dan ook 'Houden van postduiven'. Vat je hem? Als in 'ik houd van...'. Braaaaaaaaaaak dus. :mrgreen: Het geniale idee van de stichting om er 'Gevleugelde vrienden' (of zelfs 'vriendjes') van te maken deed me helemaal rillen. Zo spreek je kinderen in de (pre-)tiener-leeftijd toch niet aan? Maar hoe dan wel? Ik heb niets met duiven en pieker me al een tijdje suf. Is er een duivenliefhebber in de zaal met een geniale ingeving?[/quote:6d43f4a8d3]'Het ondergescheten standbeeld'? 'Vliegende ratten'?

Kijk.

Als ik ooit het 100-moppen-boekje moet gaan vormgeven ben ik aan het goede adres. :mrgreen: