HP 1210 all-in-one probleem

Hallo,

Ik heb een HP 1210 all-in-one aangesloten staan op mijn Imac 500 MHz PowerPC G3 die draait onder Mac OS X versie 10.3.4
Bij het printen van een pagina in kleur verschijnt het zwart ongeveer anderhalve centimeter lager dan de kleur. Ik heb de drivers ook al van de HP site gedownload en alles opnieuw gecallibreerd. Nieuwe cartridge mocht ook niet baten.
Iemand??

Groet, Brigitte

Ik kan je helaas geen oplossing bieden, want ook ik heb spontaan problemen met de Hp 1210 all-in-one. Iedere keer als ik iets wil scannen krijg ik de melding dat het apparaat niet gevonden is. Na een herstart weer wel. Na gebruik weer niet. Vreemd toch, zeker als deze dingen spontaan gebeuren.

Heb je soms nog een andere hp printer ?

ik heb het probleem dat een all-in-one niet samengaat met de photoprinter.

het ligt aan de drivers die elkaar in de weg zitten.

uitgebreid met hp hierover gecommuniceerd maar geen oplossing.

ik heb nu de drivers op aparte systemen staan en dan gaat het wel.

niet echt handig dus.

Nee, ik heb echt alleen maar deze printer aangesloten staan, ik heb zelfs eerst nog eens alles verwijderd en toen de drivers gedownload en niet de drivers gebruikt die in mac OS X zitten.

Ook nog steeds problemen met de HP1210 vooral met scannen meldingen als kan het apparaat niet vinden. Twain fouten enz en dan elke keer als klap op de vuurpijl de vastloper van de hp-software.

ik heb ooit al meldingen op dit forum gemaakt maar helaas geen oplossingen gevonden.

En wat heb je toen gedaan? Je 1210 teruggebracht naar de winkelier, of heb je daar ook al info ingewonnen?

het printen gaat goed en ik scan 20x per jaar en ik huil bijna nooit dus de tranen komen wel goed uit :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: