HP 2550L versus OS9.2

Hallo allemaal,ik heb een probleem met OS9.2 Ik heb een HP Laserprinter 2550L gekocht en nu doet zich volgende voor. OSX ziet hem wel, OS9 ook in de Apple systeemprofiel van OS 9, maar niet in de kiezer van OS 9 en ik kan er dus niets mee. Mijn Xpress draait onder OS 9 en daarom heb ik die pr :D inter gekocht.

Heb je onder OS9 wel de drivers geïnstalleerd? Je moet in ieder geval een postscript printer installeren, maar ook de bij deze printer horende PPD's. En hoe stuur je 'm aan? Heb je er ethernet in zitten of alleen USB?

Kortom: geef eens een beetje meer info om ons mee te laten denken.

Ja, alle drivers zijn geinstalleerd. In de kiezer ziet hij de printer niet staan in zowel postscript als laserwriter. Hij is USB aangestuurd. Ik kom er nog steeds niet uit, bedankt dat je in ieder geval mij wilt meehelpen, tof!

Animal

Sja, graag gedaan alvast, maar daar heb je niks aan...

Ik vermoed dat OS9 geen postscript naar een USB-poort kan sturen. In ieder geval niet standaard. Ik weet het ook even niet. Draai je OS9 (als boot-systeem) of Classic (9 onder X)?

Ik draai 9 onder X, start dus met X op.

PS geen zorgen over de Comic Sans, die heb ik jaren geleden al ritueel verbrand!!