HP Color LazerJet 5??

Hoi allemaal,

Ik doe vakantie- en weekendwerk op CenterParcs de Vossemeren en daar staat een printer die ze wss gaan weggooien!
Dus mss krijg ik hem gratis of voor een klein prijsje mee!

Hij heeft een parallele aansluiting, maar er zit een kastje bij van HP dat je er een netwerkaansluiting van kan maken!

Hij ziet er nog goed uit! En er zit nog een doos bij met poeder(inkt), van elke kleur (7 in totaal) nog 2 potten…
Maar nu wil ik weten of dit nog iets is, want het is hennig groot, en weegt volgens mij wel 50kg!

Weet iemand misschien hoeveel hij nog waard is en of het werkt in een Mac-netwerk!

Groetjes

De Laserjet doen het alleen als het de 5MP of 6MP betreft. Dat kastje wat ertussen zit is een jetdirect kanstje. Hierdoor kan ie idd op het netwerk. Is het een 5P dan heb je pech. De kans is groot dat het een 5P is die heeft geen postscript aan boord.

Evengoed zou ik 'm meenemen, veel zijn ze niet meer waard. Met netwerkaansluiting hooguit 50euro, denk ik. Toch even proberen op OSX is nooit weg. Misschien dat ie het met alleen tekstverwerking wel goed doet. De jetdirect heeft een ip. Tiger zal 'm, lijkt me, wel zien. Panter herkende 'm bij mij niet, Tiger wel.