HP communications proces ?

Hallo, Ik zit al enkele weken te sukkelen met het afprinten onder Panther. Het is allemaal begonnen toen ik met meerdere gebruikers begon te werken. Vanaf het moment dat er 2 gebruikers zijn ingelogt en ik geef een printopdracht dan blijft de print software pogingen doen om de printer te starten. Daarstraks ondekte ik het volgende : Waneer ik nu in aktiviteitsweergave kijk dan staat het proces HP communications er 2 maal in omdat er twee gebruikers zijn ingelogt. Als ik nu het proces "kill" van de andere gebruiker dan begint men printer te printen. Dus de oplossing is zorgen dat er maar 1 gebruiker ingelogt is waneer ik wil afprinten :D Maar kan je niets veranderen aan de bevoegdheden van "HP communications" , zodat dit proces niet door de gebruiker wordt gestart maar door het systeem en dat elke ingelogde gebruiker dit dan gaat aanspreken ? Het herstellen van "bevoegdheden" lost niets op, dus in mijn ogen zijn ze bij HP vergeten dat OS X een systeem is van meerdere gebruikers. Kan ik dit zelf oplossen of moet ik HP ter ondersteuning inroepen ? Iemand . . . :barbu:

Dit probleem bestaat al sinds het begin van Panther. Ik heb geprobeerd met HP een oplossing te vinden. Maar die was er niet. Het kwam er er gewoon op neer, dat je niet met verschillende gebruikers aangelogd kan zijn. Ik heb een HP PSC750 en gebruik inmiddels weer 4.7.5. als software voor de printer. Deze software werkt in mijn ogen het meest stabiel.

M.vr.groet
Theo

Ik gebruik een Photosmarth 1115 en deze gebruikt uiteraard een andere driver . Ik gebruik de laatste 2.5.5. en deze werkt best goed buiten het feit van dat inlog probleem. Het is van HP natuurlijk wel gemakelijk om te zeggen dat het aan Panther ligt . Hoe doen andere merken dat dan ? Ik bedoel zijn er mensen bij die een Epson of een Canon hebben en kunnen die dan met meerdere gebruikers 1 printer gebruiken onder Panther ? Indien andere merken dit kunnen . . . Ik ga eens een mail sturen naar de support van HP. :P Ik vind dat ze gekleurd goud aan je verkopen dan moeten ze er maar voor zorgen dat je waar krijgt voor je geld ook. Mensen die geen internet hebben (lees forumgebruik )en geen goede computerkennis hebben zitten op deze manier met de gebake peren en kunnen het plezier van afprinten wel op hun buik schrijven. Indien je zelf iets kunt aanpassen aan de HP software hoor ik het uiteraard graag . Ik heb vroeger eens een demo gehad van "PrintCenterRepair" , kan je met dit programma niets forceren. :innocent: Ik dacht enkel dat ik had gelezen dat het geen Panther ondersteuning meer had . Bestaat er misschien een gelijkaardig programma?