HP deskjet 670c wil niet!

Ik heb gezocht, maar kan niets vinden, dus leg ik mijn probleempje aan jullie voor.

Ik heb op iMac van mijn zus een HP Deskjet 670c (parallel met USB adapter) gekoppeld, hij wordt wel herkend als 670c, maar kan hem niet als printer toevoegen (onder 10.2.1). Op de HP-site zijn alleen classic-drivers te vinden, ik zou hem graag onder OSX hebben werken.

Iemand  een idee?
???

Ik ben bang dat het einde verhaal is voor deze printer als je met OS X wilt werken. Ik had een 695C die het ook niet deed met OS X. HP komt gewoon niet met drivers hiervoor. Ik gebruikte ook een USB-Parallel kabeltje hiervoor. Toen de printer maar weg gedaan en een nieuwe Lexmark gekocht welke wel werkte met OS 10.1 en 10.2.

En later kwam Gimp. Hier vind je drivers voor niet ondersteunde printers.

Hier te vinden!

De 600 serie van HP wordt ook ondersteund.

Te gek! Ik heb me rot gezocht, ga het dit weekend uitproberen!

Thanx a bunch!

:slight_smile:  :)  :)

Graag gedaan!

Mocht de site te langzaam zijn (heb ik wel eens gehad) kan je het ook Hier downloaden.

[quote="awesomemac"]Graag gedaan!

Mocht de site te langzaam zijn (heb ik wel eens gehad) kan je het ook Hier downloaden.[/quote]

Het is een perfecte tip, het heeft een halve dag geduurt voor dat ik het binnen had, maar mijn Epson Stylus Color 580 draait nu weer als een trein.
:smiley:

Hij wil nog steeds niet!

Het vreemde is dat het HP control center wel werkt onder OSX, maar printer toevoegen, ho maar.

Het enige wat ik nu nog kan bedenken is dat verhaal over die firmware update, wat vorige week opdook. Zou dat het wellicht zijn. Die heb ik namelijk niet gedaan.

(ter info iMac G3 400 MHz)

Even de update afwachten....

:roll: