HP printers en inkt ?

Ik weet niet als het tegenwoordig zo nog is met de printers van hp maar vroeger vond ik dat ze duurder in gebruik waren dan andere printers op de apple site staan der nu verschillende met een 40% korting, zijn deze voor wekelijks gebruik te kostelijk (grafische schoolwerken)?

by the way heb het over de combie’s, of is het verschil echt merkbaar
tussen de combie en enkel printers…

Cartridges ijn aanmerelijk duurder dan bijvoorbeeld die van canon, en naar mijn idee (maar daar kan ik het mis hebben) zijn ze ook wat minder spaarzaam dan bijvoorbeeld de canons...

HP is gewoon nog steeds verreweg de duurste qua inkt. Daarom proberen ze kopers dus ook altijd te lokken met hele goedkope printers... dat is immers zo terugverdient met hun inkt-prijzen.

Ik koop al altijd HP's. Ooit eens Canon gekocht maar die was kapot na iets meer dan een jaar. Een maat van me wilde persé een Canon. Die was kapot na een paar weken. Misschien zijn ze wel goed maar hun budget lijn vertrouw ik alleszins niet.

Nu heb ik problemen met HP. Kan niet scannen met m’n HP scanner en ook niet scannen met m’n HP All-in-one. Blame Tiger? Geen idee maar vroeger ging alles vlekkeloos …

Mischien wel makkelijk om ff op dit topic in te haken. Ben ook van plan om een nieuwe printer te kopen, zo'n all in one. Ben benieuwd wat voor printer juliie gebruiken en wat voor ervaring jullie ermee hebben, en welke ik absoluut niet moet kopen. Welk inkt is het beste en goedkoopste etc. Op mijn werk hebben ze wel eens zo'n navulling geprobeerd, en dat was een ramp. Hp carthridges zijn inderdaad het duurst! Maar ja soms is goedkoop ook duurkoop, toch?

Soms wel... maar HP's cartridges zijn onder andere duur omdat je bij elke cartridge weer voor een printkop moet betalen, terwijl je dat wellicht helemaal niet nodig had, maar je hebt geen keus.