HP PSC 750 driver aanpassen

Daar zijn we weer! De traagheid van de printer en het na verloop van tijd stroperig worden van Jaguar zou veroorzaakt worden door het bestand 'IOUSBFamily.kext" van versie 4.6.3 in de extensionsmap. Het probleem zou op te lossen zijn door dit bestand te vervangen door het gelijknamige bestand uit de vorige versie 4.6.2 van de driver.

Ik heb eerst de oude driver geinstalleerd en het bewuste bestand naar mijn desktop gekopieerd. Vervolgens heb ik deze installatie ongedaan gemaakt en de laatste versie van deze driver( 4.6.3 dus ) geinstalleerd.

Vraag: Hoe kan ik de nieuwe versie vervangen door de oude? Domweg het oude bestand naar het goede venster slepen werkt niet want deze actie wordt mij door Jaguar niet toegestaan! Iemand enig idee?

Alvast bedankt

Leuke vraag, mijn printer heeft daar ook last van, eerst snel na diverse installatie langzaam. Het schijnt dat de mac overdag ook files aanmaakt om in de nacht uit te voeren. Deze bestanden vertragen het best syst.

probeer het eens als je als root ingelogd bent...

Hoe doe je dat ?

Zoek eens op root in het forum. Er zijn iets van 4 manieren om dit te doen. En deze staan allemaal in het forum

Ik heb gewoon bij het instarten ingelogd als root en daarna de bewuste bestanden versleept.

Printer draait nu als een trein!

Bedankt voor de hulp!