HP psc 750 ellende-2

:cry: Ook ik heb een psc 750 printer, keurig de hpijs drivers geĆÆstalleerd, nu werkt alleen mijn scanner fuctie niet meer.

Wie weet hiervoor een oplossing?

Ook ik heb zo'n printer hp psc 750. Je moet echter goed opletten dat je de nieuwste drivers van hp hebt. Deze driver heet: PPSC750_700_462_en.smi

Soms kom je nog een oude driver tegen en die werkt niet goed.
Bij mij werkt alles perfect.

Die vlieger gaat niet op want de nieuwste driver is versie 4.6.3 ! Deze driver vertraagt binnen een uur je hele systeem. Als 4.6.2 daarintegen wel goed werkt dan... :P

Draai je onder Jaguar? Vorige engelse versies gaven ook problemen met bepaalde programma's zoals Office X.

Misschien hebben jullie hier iets aan:

http://www.linuxprinting.org/pipermail/macosx-list/2002q4/000172.html

Verder zou ik hpijs gebruiken voor het printen en de HP software voor het scannenā€¦

Klinkt interessant! Als het werkelijk om dat ene bestandje gaat! Vraag me alleen af hoe je een file kunt vervangen door een oude versie. Krijg je dan geen installatieproblemen. Huidige printer verwijderen. Laatste versie HP installeren en dan vervolgens de oude drivers?

Iemand een idee?

Hallo allemaal,

De oplossing is als volgt:

Verwijder je huidige Hpijs drivers ( Gewoon in afdrukbeheer je printer verwijderen. Er blijft dan 8 Mb aan bestanden op je harde schijf staan die eventueel ook te verwijderen zijn ) ( zie link elders in dit forum)

Installeer de 4.6.2 versie van de driver, die werkt inderdaad redelijk goed!

Kun je die niet vinden, mail me dan even!

Succes!