HP software hyperactief...

...ik vond het al zo vreemd dat op mijn iMac G5 die ventilator op een gegeven moment niet meer wilde kalmeren.

Ben even gaan kijken in de activiteitenweergave. Bijna met stip bovenaan staat daar trots de HP Scanjet Manager… :wink:

En blijkt dat hij zijn positie aan het verstevigen is door er iedere paar seconden een MBeetje bovenop het virtueel geheugen te gooien!
:?

Op het forum vond ik dit draadje. Ik ben gelukkig niet de enige.

Heeft iemand een voorstel hoe we HP en/of Apple hier iets kunnen laten doen?

De bedrijven opkopen of er een pitbull-advocaat op zetten.

Zonder gekheid, veel meer dan melden wat er mis is, zit er vooralsnog niet in, zo vrees ik. Vooral HP is een bedrijf met z’n eigen procedures. Als er voor een probleem geen protocol is, dan bestaat het niet. Wie die protocollen maakt? Een paar Amerikaanse bobo’s hoog in de hiërarchie: i.i.g. niet het niveau dat je via het gewone 0800-nummer doorverbonden krijgt.

Ik had hetzelfde met de Scanjet manager, het ging ook steeds meer geheugen gebruiken tot den computer zei dat er niet genoeg meer over was... Heb het er toen maar afgegooid en nu scan ik op een *kuch* pc.

Ik zal het (tegen beter weten) in eens proberen bij Apple én HP... merci. :mrgreen: