HP wil niet afdrukken

Mijn HP3320 wil niet printen onder Tiger. Drivers installeren e.d. is allemaal vlekkeloos verlopen, maar wanneer ik een printopdracht geef begint hij vervolgens niet gewoon te printen, maar geeft hij "Taken gestopt." aan...

Ik heb nog geen ervaring met printers onder Tiger dus ik hoop dat iemand mij kan helpen…

heb dit euvel ook met een HP 1315 gehad. Wat bij mij hielp was om een keer van usb poort te wisselen. En een usb poort rechtstreeks op de mac, dus niet via een usbhub. Echter heb ik het nooit goed werkend gekregen. Uiteindelijk besloten om de printer weg te doen. Ook gebeurde het bij mij dat tijdens het printen van meerdere a4 tjes het druk proces gewoon stopte.. daar zit je dan.. Wellicht dat de nieuwe generatie inkjets betere drivers hebben voor osx. bij mij was het een droefenis met de 1315 (photosmart).

Alles een keer aan en uit. Bij mij (HP G85) zit er wel eens een oude opdracht half in de printer.

Bleek gelukkig een kwestie van de nieuwste drivers bij HP van de site plukken. Bedankt voor jullie reacties!