html handtekening?

kan ik in 'mail' een handtekening maken met een html tekst? zodat er, (als ik deze handtekening selecteer) automatisch een plaatje verschijnt.

ik wil dus dezelfde afbeelding overal mee sturen, zonder dat het een bijlage wordt?

heet er iemand een oplossing?

groet

Als je nou eens een plaatje ergens op internet zet, en die aanhaalt in je handtekening?

[quote:5c52ee6721="Umbwungi"]Als je nou eens een plaatje ergens op internet zet, en die aanhaalt in je handtekening?[/quote:5c52ee6721]

dat is dus mijn probleem, ik kan in mijn mailprogramma…“mail” geen html teksten zetten (of wel???)

Even een klein testje gedaan: plaatje van een site (toevallig die van Apple) gesleept van Safari naar de handtekeningeditor en klaar! Hoe het eruit ziet bij de ontvanger is een kwestie van welk mailprogramma deze gebruikt. Je krijgt het plaatje op deze manier wel als bijlage bij een bericht.

De eerdere suggestie om een plaatje van internet te gebruiken heeft geen nut, want Mail ondersteunt helaas alleen platte tekst en RTF als indeling, en geen HTML… Sorry!

juist, als ik een plaatje als handtekening gebruik, dan krijg ik het binnen als bijlage. helaas..

bedankt!

Graag gedaan. Nog één opmerking: bedrijven die plaatjes gebruiken voor mailtjes, doen dit vaak via internet (met HTML-opmaak dus). Een nadeel hiervan is dat de lezer van de mail wel internetverbinding moet hebben om het mailtje te zien zoals het bedrijf bedoeld heeft. Kan een nadeel zijn. Nog steeds heeft niet iedereen een continue breedbandverbinding...

Het is absoluut geen schande om het op de RTF-manier te doen. Er zijn ook genoeg bedrijven die deze manier gebruiken, met name als het om iets anders gaat dan een commerciële mailing.