http://www.nos.nl/ traag?!

Sinds vandaag laadt http://www.nos.nl/nieuws/nieuws/index.html erg traag. NOS-probleem of Safari-probleem?

Ik kan je in ieder geval melden dat het hier hetzelfde geval is: deze pagina openen in Safari is werkelijk walgelijk traag. Ik vermoed dat het aan Safari ligt (misschien struikelt Safari op een bepaald element in de pagina dat misschien toevallig gisteren is toegevoegd?), want in Internet Explorer opent de pagina wel op normale snelheid.

hier geen problemen....

Ik krijg hier een pizza-schijf/wiel alleen geforceerde stop helpt.

[quote:aadb3c9a9b="hydro"]Ik krijg hier een pizza-schijf/wiel alleen geforceerde stop helpt.[/quote:aadb3c9a9b]

lijkt dus op een onderdeeltje in de site waar Safari zich een beetje op stuk bijt.

Hier is tie ook erg traag, het lijkt inderdaad eerst of hij blijft steken maak hij doedt het uiteindelijk wel (gewoon even wachten hydro).

Ja ook hier gaat het niet snel. Blijkbaar ligt het toch aan Safari, want als je de link met FireFox opend is er niets aan de hand. Raar, blijkbaar is Safari nog niet helemaal af. In de bron code kan ik zo op het eerste oog niet iets vinden wat storing veroorzaakt. Misschien als er andere links via de pagina worden aangeroepen vertraagd het. Safari kan hier niet goed tegen, lijkt het.

effe mailen naar Apple, misschien doen ze er wat aan.

Sorry, maar ik heb nergens last van. Vind het wel erg raar. :roll:

hiero ook geen problemen met chello + ;)

het lijkt er op dat het zich individueel voordoet. Ik zal m'n mac eens 'opfrissen', wie weet helpt dat.

Hier ook sloom als wat, al opent-ie uiteindelijk wel. Tot dan niks met Safari te doen.... Typisch....

Safari laadt alles in, en gaat daarna 10 seconden lang 100% processor in beslag nemen (op een dual G5) maar daarna komt ie gewoon in beeld.

bij mij moet Safari ook even denken (nieuwste oxsx), maar als het je om het nieuws zien gaat is het handig om het realplayer file te bewaren, erop klikken geeft altijd het laatste NOS nieuws

Oops, deze topic ff over het hoofd gezien.

Heb dus hetzelfde probleem in Safari en in Camino geen vuiltje aan de lucht. Onder Jaguar blijkt het wel te gaan vernam ik zojuist.

Safari laad deze site u i t e i n d e l i j k dus wel, maar tegen die tijd is het nieuws inmiddels zo ongeveer van gisteren, dus stop ik liever geforceerd.