HUB stroomvoorziening ?

Ik heb me dit dingetje aangeschaft [img:d46ec44b41]http://be.nl.kensington.com/images/pc/1500100-13318.jpg[/img:d46ec44b41]

Maar heeft die echt stroom nodig (wat is het nut ervan?)

Werkt zo toch !

Thx

Dat de voeding op je interne usb poorten niet overbelast raakt, heel belangrijk dus...

ik heb bijvoorbeeld 4 apparaten aan een 4 hub hangen op usb 1.1 maakt het dan ook nog uit met prestatie of ik er de stroom stekker er in doe of niet :D

Nee, heeft niets met prestaties te maken. Indien de gezamelijke randapparatuur meer stroom trekt dan de interne usb poort kan leveren zullen 1 of meerdere apparaten niet goed meer werken. In het ergste geval kan het je mac met kernel panics crashen.

Heb het dan maar aangesloten :)

THX

haha ok ik heb het al 2 jaar er aan hangen zonder extra stroom en zonder problemen maar je weet maar nooit

Ik probeer het maar, ik heb 1 usb kabeltjes aangesloten op de hub en een rechtstreeks op de iMac. Deze zijn bestemd voor mijn dig.fotocamera en mijn MiniDV camera, maar de meeste tijd staat er niets op aan-gesloten, kan dit kwaad, of moet ik elke keer wanneer ik wat wil zien, de kabel opnieuw aansluiten aan beide zijde?

Gees

Dat kan helemaal geen kwaad. Lekker laten zitten dus.