Huilend gezichtje op iPod

Hier is vast al een onderwerp van geweest, maar ik vind het niet op het forum vandaar maar een nieuw onderwerp.

Sinds vanavond heb ik ineens een huilend gezichtje op het scherm van mijn iPod (4e generatie, 20GB, windows geformatteerd). Ik moet kijken op apple.com/support/ipod, maar daar staan alleen maar oplossingen die ervoor zorgen dat je alles wat op je iPod staat kwijt bent.

Is er nog een andere manier? Ik heb namelijk geen backup van meer dan 6GB aan muziek op dat ding, zou wel erg zuur zijn als ik alles kwijt ben.

Ben benieuwd of iemand me kan helpen.

ik ben bang dat jouw HD naar zijn grootje is. Ik heb hetzelfde gehad en hem helaas nooit meer aan de praat gekregen... :cry:

Ik had ook hetzelfde, is nu weg voor reparatie / vervanging. Bedoel je dat die 6 gb op de ipod harde schijf staat en niet in itunes?

Probeer hem eens een aantal uur aan je computer (die aan staat) te hangen. Bij mij heeft dat wel gewerkt. (Weliswaar tijdelijk, maar zo heb ik mijn bestanden kunnen backuppen.)

Zwaar balen, zo to horen heeft je schijffie het begeven. Ik zou hem weg brengen voor vervanging of reparatie :|

Hey iCore, sorry dat ik begin te zeuren, maar je signature plaatje is te groot.

Je sig is 250 x 195 pixels, en hij mag max. 60 pixels hoog zijn.

Dank voor de reacties, ik leg hem vandaag maar eens de hele dag aan mijn PC op m'n werk, hopen dat ik hem even kan reanimeren zodat ik de bestanden eraf kan halen.

Ik had idd. niet alles in mijn iTunes staan, ik vond dat eigenlijk een beetje een deel van het principe van een iPod (het is tenslotte ook een soort externe harde schijf). Ik had geen zin om op twee plekken (Mac en iPod) 6/7GB aan muziek te hebben, misschien achteraf niet zo slim om niet af en toe toch even te backuppen of DVD-tjes te branden…

Als mijn iPod afbrandt vind ik dat zuur (en best snel, ik heb hem ong. 14 maanden, is toch een beetje snel voor Apple produkten, niet?). Maar ik ben vooral bang dat ik alle muziek kwijt ben, dus als iemand daar nog eventuele suggesties voor heeft houd ik me zeer aanbevolen.

[quote:398d66d805="Gijs Pouwels"]Probeer hem eens een aantal uur aan je computer (die aan staat) te hangen. Bij mij heeft dat wel gewerkt. (Weliswaar tijdelijk, maar zo heb ik mijn bestanden kunnen backuppen.)[/quote:398d66d805]

wat bereik je daar dan mee?

pfffff........zo te horen ben je zwaar genaaid......ik zou een nieuwe aanvragen als ie inderdaad een iKaputzi is geworden binnen 14 maanden. Niet leuk.... :cry:

[quote:0b45d1b9f1="Poeky"]pfffff........zo te horen ben je zwaar genaaid......ik zou een nieuwe aanvragen als ie inderdaad een iKaputzi is geworden binnen 14 maanden. Niet leuk.... :cry:[/quote:0b45d1b9f1]

Ik heb toch maar een jaar garantie? (heb niet bijgekocht tot 3 jaar dus). Dus wat moet ik dan beginnen als hij 2 maanden na het verstrijken van de garantie naar de … is?

Gisteren een hele dag aan mijn pc gelegd; geen resultaat. Vandaag nog maar eens en als dat niets wordt geef ik het maar op denk ik. Ik ben dit niet gewend van Apple producten!

Ik heb de iPod opgegeven. Iemand enig idee hoeveel een reparatie me ong. zou kosten als het de harde schijf is die kapot is en dus vervangen moet worden? Laat je zoiets doen bij Apple via de website of op een andere manier?

Of is het de economische waarde niet meer waard 'm te laten repareren en zal ik maar gewoon sparen voor een nieuwe met video en 10 GB meer?

Ik wacht met smart op jullie tips en trucs! Dank in ieder geval voor ale info tot nu toe.

je kan altijd proberen om langs apple te gaan en zielig te doen :wink: maar anders indd. doorsparen tot de video, maar dat mag je zelf bepalen natuurlijk, sterkte :P

groet