Hulp gevraagd bij ActionScript project = €250,-

Dag beste maccers,

Ik zit op de Kunstacademie en ben bezig met een project voor school die ook echt gerealiseerd gaat worden. Het betreft een interactieve installatie voor het bevrijdingsfestival te Wageningen, uiteraard op 5 mei. Wij zoeken voor ons project een “actionscripter” die ons wil helpen om te programmmeren in Flash. Ik hoop dat iemand ons wil helpen.
Voor overige details zie:

http://www2.hku.nl/~thijs6/actionscript.doc

Er is een budget van 250 euro, maar kan eventueel meer worden als het toch meer werk zou zijn.

groeten, Thijs

[mod:6742628ab9=“WebJ”]Titel wat minder schreeuwerig gemaakt[/mod:6742628ab9]

Hmm..ik kan het fout hebben..maar volgens mij is het niet toegestaan mensen te ronsellen middels dit forum ;)

Tsja, het is maar net hoe je het bekijkt. Hoe zou hij dan anders ervaren iemand kunnen werven die een extraatje wilt verdienen?

ik zou je oproep posten op [url=http://www.flashfocus.nl]flashfocus[/url], in het forumonderdeel 'werk aanbieden' daar maak je meer kans iemand te vinden die je snel zou kunnen helpen

Tja, kijk. Als iemand het gratis wil doen is dat natuurlijk helemaal mooi meegenomen. Maar dat zit er denk ik niet in. Daarnaast is het een uitgesproken kans op dieze interactieve installatie in je portfolio te zetten.

Kom op... T's voor een student zonder commerciele bedoelingen.

[quote:84c255400a]
Hmm…ik kan het fout hebben…maar volgens mij is het niet toegestaan mensen te ronsellen middels dit forum[/quote:84c255400a]

Precies, dat wil ik maar net zeggen.

Hoi Thijs,

Ik wil je wel helpen :slight_smile:
Mijn website is een klein ding van wat ik allemaal kan met flash.[/url]

als jij ontzettend goed kan programmeren en je hebt het word bestand gelezen en je denkt dat je dat wel kan dan nodig ik je binnenkort graag uit. Maar ik moet zeker weten dat je echt een held bent in actionscript, want het is vrij moeilijk lijkt mij.

Ik denk dat je hier nog meer mensen kan krijgen als je wat meer specificaties zou geven van wat er precies gebeurd gaat worden, je geeft alleen aan dat je eigenlijk heel erg veel van ActionScript moet weten, daar kunnen veel mensen vrij weinig mee. Maar aangezien Jesper al wel hulp aanbiedt moet het geen probleem zijn. Ik zal ook nog wel even een mailtje naar iemand sturen die er veel vanaf weet en kijken of hij er zin en tijd voor heeft.

Ik ben ook wel geinteresseerd. Lijkt wel op wat projecten die ik al eerder gedaan heb.

check anders ff http://www.project-euh.com voor wat random dingen van mijn hand :slight_smile:

Voor wanneer moet dit overigens allemaal gebeuren???

Sylvain

Voor 5 mei. Ik heb al meerdere aanmeldingen binnen. Dus binnen een dag krijgen jullie bericht. www.project-euh.com lijkt degene met de meeste capaciteiten wat betreft flash/actionscript.

In ider geval bedankt.

[quote:07a069197e]Hmm..ik kan het fout hebben..maar volgens mij is het niet toegestaan mensen te ronsellen middels dit forum[/quote:07a069197e]Zou er dan op macosx niet een speciaal fotum voor moeten zijn?

[quote:e4be74f4a2="Andre"]Kom op... T's voor een student zonder commerciele bedoelingen. [/quote:e4be74f4a2]

En nogmaals, ben ik het hier mee eens. Ik zie zelf het probleem niet zo. Stoort het nou zo erg dat dat er tussen staat? Het is niet voor commerciële doeleinden, maar puur als kunstwerk. Wat tentoon gestelt wordt op het bevrijdingsfestival. :?

Kom op, ik zie het probleem niet. Er wordt gewoon iemand gevraagd om wat ActionScript werk te doen en of dat wat verdient of niet verdient, whatever...

Als je er problemen mee hebt dan denk je dat toch gewoon weg? Waarom zou zoiets niet mogen? Laten we gewoon even simpel bij de vraag van Thijs blijven…

misschien kunnen we het gezamelijk maken?

is toch cool als daar dan op bevrijdingsfestival een flash AS draait en er een bordje naast staat " met dank aan kings of scripting van macOSX.nl"?

ik zou daar toch wel een warm gevoel van krijgen !

HA!!

dus koning zet je specificaties hier neer end an gaan we met zn allen aan de slag. dr is genoeg serverruimte en het is precies why the net ever was invented

wel tof dat, dat er zo goed op wordt gereageerd. Maar ik heb een persoon nodig die kan komen naar hilversum om ons te helpen.

www.project-euh.com gaat ons hierbij helpen.

Hij heeft zo te zien de meeste ervaring, dus ik hoop dat het allemaal op tijd af komt, maar daar heb ik wel vertrouwen in.

Dank aan www.project-euh.com

groeten, Thijs

Gezien de website lijkt me dat geen vreemde keuze. Bedankt voor het op de hoogte houden.

Ik stel voor dat iedereen komt kijken volgende week...