hulp nodig met css (opgelost)

Hallo,

Voor mijn vaders bedrijf ben ik een website aan het maken. ik doe dit met behulp van css.

http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/rucht200/projecten/proyects/Contact.htm

Nou dacht ik dat ik de site bijna klaar had maar nu kom ik het volgende probleem tegen:

De site ziet er goed uit in safari en in firefox (op een paar afbeeldingen na dan)
Alleen ziet het er voor geen meter uit in Internet Explorer op een windoos.

Het probleem is dat de rechter vlakken recht onder en boven de tekst komen te staan. Deze moeten er dus naast komen zoals nu is bij safari en firefox.

Wie kan mij helpen, wat die ik fout?
ik zie het even niet meer

Bvd Danny

Ik moet het zeggen dat het mooi werk is. Simpel, rustgevend en professioneel. Maar je source code ziet er niet uit. Je mist om te beginnen al een doctype, wat kritiek is. Ik zal het even proberen op te kuisen als ik wat tijd heb.

Wow tegek!

Ten eerste de snelle ractie, en daarbij zulke hulp had ik niet verwacht :slight_smile:
Zeg maar als je iets nodig bent. Mijn dank is erg groot

Ziet er goed uit met Opera op Windows maar inderdaad problemen met IE. Kan je hierbij niet helpen. Ben nu zelf aan het leren sites bouwen omdat ik voor m'n studies een portfolio online moet zetten. Succes.

Ik kan je niet helpen met wat er fout gaat - maar wil je laten weten dat de site er (in Safari) goed uitziet. Let er wel op dat de afbrekingen en het begin van een nieuwe zin onder Windows nu lang niet zo goed gaat als onder Safari. Vb.: als aan het einde van een regel 'Uw' staat en er dan verder wordt gegaan op een nieuwe regel is dat erg lelijk...

Succes!

P.S. ik kan me vergissen (misschien is het wel de bedoeling) maar op de homepage staat 'it don't mean a thing'; volgens mij moet dat toch echt 'It doesn't mean a thing' zijn....

[quote:76fc5647ef]Let er wel op dat de afbrekingen en het begin van een nieuwe zin onder Windows nu lang niet zo goed gaat als onder Safari. Vb.: als aan het einde van een regel 'Uw' staat en er dan verder wordt gegaan op een nieuwe regel is dat erg lelijk...[/quote:76fc5647ef] Ik weet het :) dat worden de puntjes op de i. [quote:76fc5647ef]P.S. ik kan me vergissen (misschien is het wel de bedoeling) maar op de homepage staat 'it don't mean a thing'; volgens mij moet dat toch echt 'It doesn't mean a thing' zijn....[/quote:76fc5647ef] Dat is een nummer van louis Armstrong (soort van slang)

[quote="DannyR"][quote:081d9680a6]Dat is een nummer van louis Armstrong (soort van slang)[/quote:081d9680a6]

Yep, sorry, stom, je hebt helemaal gelijk…

Dat er over die zin hier al verwarring ontstaat, hoe zal dit bij klanten zijn denk je? Niet om te zeiken, maar ik zou over die slogan nog is goed nadenken.

haha dat heb ik zelf niet bedacht hoor :D het slogan is nou eenmaal zo (had ik ze ook al op aan gesproken)

Zoals ik al zei: Het is voor mijn vaders bedrijf. Enige wat ik hier aan over hou is dat ik een maand geen collegegeld hoef te betalen :evil:. Dus ik vind het wel best zo!

Na een nacht door gewerkt te hebben heb ik het dan eindelijk voor elkaar :mrgreen:

Voor die gene die mij geholpen hebben bedankt!