Hulp Sony Ericsson gevraagd!

Hallo. mijn joystick van mij sonyericsson k750i is kapot! nu kan ik dus niet meer bij m'n nummers enzo! weet iemand of dat ik die nummers met salling clicker ofzo van m'n telefoon kan halen?? ze staan niet allemaal op m'n simkaart dus ik baal ENORM!!!!! en weet iemand anders ook misschien waar ik m'n toestel kan laten repareren? Ik heb geen garantie meer...... shit wat baal ik hiervan! die kl*te telefoons ook altijd! laat AUB snel een iPhone komen, dan hebben we geen gezeik meer denk ik (hoop ik)!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

Toch gewoon even syncen met iSync... alles staat mooi in Adress Book. Met bluetooth app kan je nog eens alle media er afhalen.

[quote:aed3144b4e="PietjePuk"]Toch gewoon even syncen met iSync... alles staat mooi in Adress Book. Met bluetooth app kan je nog eens alle media er afhalen.[/quote:aed3144b4e]

yow! bedankt! ik kreeg t al warm hier!!! ga nu ff iSync proberen dan… dank je wel!

'k Hoor toch regelmatig dat joysticks het nu en dan laten afweten. Ben al blij dat ze bij mijn GSM (SE W810i), de joystick eindelijk achterwege hebben gelaten.

De eigenlijke stick is er nog wel, maar je kan er enkel nog met klikken. Resultaat? Iedereen die hem in zijn handen kreeg begon als een gek met dat knuppeltje te friemelen. Resultaat? Iedereen blijft nu met zijn of haar fikken van m’n GSM af. :stuck_out_tongue:

ik heb net m'n 1e kernel panic gehad op m'n mbp. nadat ik de kabel van m'n sek750i eruit trok... hier was toch een patch voor?? kan iemand me zeggen waar ik die kan vinden?

[quote:a3be41a6e9="sic-one"]ik heb net m'n 1e kernel panic gehad op m'n mbp. nadat ik de kabel van m'n sek750i eruit trok... hier was toch een patch voor?? kan iemand me zeggen waar ik die kan vinden?[/quote:a3be41a6e9]

Wow. Heb 'k geen last mee. En hier gaan de kabels er als zoete broodjes in -en uit. :mrgreen:

Anyhows, in dit topic staat de patch zeker en vast bij mijn weten. Het is trouwens jou eigen post. :wink:

Ben je hyper of zo? :?

[quote:214e225413="Turbanus"]Ben je hyper of zo? :?[/quote:214e225413]

Heb je het tegen mij? :slight_smile:

[quote:3fc55f9232="Brainiac"][quote:3fc55f9232="Turbanus"]Ben je hyper of zo? :?[/quote:3fc55f9232]

Heb je het tegen mij? :)[/quote:3fc55f9232]

Haha… jij lijkt me geen problemen te hebben met kabeltjes… :wink:

[quote:fe8eb379d8="Brainiac"][quote:fe8eb379d8="sic-one"]ik heb net m'n 1e kernel panic gehad op m'n mbp. nadat ik de kabel van m'n sek750i eruit trok... hier was toch een patch voor?? kan iemand me zeggen waar ik die kan vinden?[/quote:fe8eb379d8]

Wow. Heb 'k geen last mee. En hier gaan de kabels er als zoete broodjes in -en uit. :mrgreen:

Anyhows, in dit topic staat de patch zeker en vast bij mijn weten. Het is trouwens jou eigen post. ;)[/quote:fe8eb379d8]

in m’n eigen post??? HAHAHAH! wat ben ik ook weer grappig bezig zeg, ik wist niet dat m’n kater zó erg was…

Vergeet die kabel en gebruik gewoon bluetooth in combinatie met iSync.

Ik denk dat hij achterover ligt en nu van alles probeert..... :wink:

[quote:0330f10d7e="Turbanus"]Ik denk dat hij achterover ligt en nu van alles probeert..... :wink:[/quote:0330f10d7e]

Grapjas. :stuck_out_tongue:

iSync is geweldig!!!!! maar kan ik ook per contact dingen overzetten? Dus niet ineens alles syncen maar bepaalde contacten apart? (die overigens niet in een groep staan in m'n adres boek...)

Nee, by iSync is het alles of niets.

Volgens mij niet.

(illegale modus) heeft iemand voor mij misschien een telefoon over (te koop)? als het kan een sonyericsson.... pm me dan maar!