Hyperiums - Wie zit er momenteel op?

Wie zit er momenteel op [url=http://www.hyperiums.com/]Hyperiums[/url]? Dit spel werkt al even verslavend als macosx.nl. Ik ben niet echt het gamer type maar dit strategish spel een sort Risk in cyberspace. Wie zich wil inschrijven om het spel onmiddelijk te beginnen is er aan voor de moeite want de wachtlijst is ongeveer 3 maand. Inschrijven zou ik zeker doen want het is echt wel addictive. Vergeet niet in Mail een regel in te geven voor mails met het woord hyperiums. Want tegen de tijd dat je mag beginnen spelen ben je allang vergeten dat je je had ingeschreven en delete je die mail natuurlijk als ongewenste reclame  :p

Als er iemand momenteel dit spel aan het spelen is laat iets weten want ik wil dringend een alliantie opbouwen.  :(

ik heb gprobeerd deze site te bezoeken (lijkt mij wel interessant) maar mijn computer vertelt mij dat ik een plugin mis om deze pagina weer te geven. Dit is de eerste keer dat ik die melding krijg en heb dus geen idee wat ik nodig heb. Heeft iemand een tip?

groeten
Moos

Welke browser gebruik je?? Ik kan met Internet Explorer de site wel bezoeken en heb in mijn plug-in map (Macintosh HD : Bibliotheek : Internet Plug-Ins) de volgende Pug-Ins :

DRM Plugin
Java Applet Plugin Enabler
Java Applet.plugin
nsIQTScriptablePlugin.xpt
PluginLib
QuickTime Plugin
Shockwave Flash NP-PPC
Windows Media Plugin

Misschien moet je je Quicktime Player updaten??

Dennis