I Book sluiten

Ik had even een vraagje, als ik mijn Ibook sluit heb ik het idee dat deze niet helemaal dicht is. Hij klikt wel dat het vast zit maar er zit nog best wat ruimte tissen het scherm en het toetsenbord. Hoort dit zo? Ik heb de Ibook pas vanaf vrijdag..

Ik heb hetzelfde. Ik denk dat het gewoon zo hoort. Zo kan je iBook nog een beetje ventileren als je hem in sluimerstand hebt staan denk ik.

Bij mij idem dito.

Ik weet wel dat het sluitmechanisme vrij breekbaar is; een collega van me sluit z’n iBook tegenwoordig met een mooi postbode-elastiek :?

[offtopic]

We hebben hier altijd de radio aan staan, Chriz
Jou avatar lijkt altijd precies op het ritme van de muziek mee te dansen :smiley: :slight_smile:
Heel leuk…

[/offtopic]

[off topic] Ik moet ook elke keer weer lachen als ik hem zie :) [/off topic]

Het gekke is dat op de plaatjes van Apple (bijvoorbeeld de Ibook doos) is de apple wel helemaal gesloten. Echt vreemd, even kijken of iedereen dit heeft :roll:

Het toetsenbord moet het scherm ook niet raken. Die kan het scherm vuil maken en ev. beschadigen. Daarom zitten die rubberen voetjes ook rondom het scherm.

Denk ook dat het door die voetjes komt. Vond het ook raar, maar bij nadere inspectie blijkt het toch normaal te zijn. :)

Het sluitingsmechanisme van de iBook is ook niet het meest robuuste systeem, daarom heb ik een beschermhoes gekocht die 'strak' om de iBook past zodat ik zeker weet dat ze tijdens vervoer dichtblijft.

De Tucano Second Skin. Een geweldig systeem! En nog mooi ook!

[quote:45ffa60028="The Dude"]Het gekke is dat op de plaatjes van Apple (bijvoorbeeld de Ibook doos) is de apple wel helemaal gesloten. Echt vreemd, even kijken of iedereen dit heeft :roll:[/quote:45ffa60028]

Op de billboards van McDonalds zit er ook sla op de BigMac’s…

Ben blij dat ie niet helemaal sluit. In mijn powerbook staan de toetsen in het scherm afgedrukt. Designfoutje..niks apeldoorn bellen gewoon zwaar KA UU Tee.

Ik had dat een keer bij het schoonmaken. iBookje dicht, was de boel niet helemaal droog. Ik klap 'm open en ik zie het hele toetsenbord in het scherm. Ik schrok me kapot, maar er was niks aan de hand. Ik ben blij dat ie niet helemaal sluit.

Mijn powerbook Titanium heeft nooit netjes gesloten. Altijd een beetje scheef. Ze hebben het in Woerden bij Machouse nog een beetje proberen te stellen maar zonder resultaat. In het begin was ik daar echt zwaar op gefixeerd. Volgens Apple is dat normaal en hoort het binnen de marges.

Nu twee jaar later let ik niet meer op en is het gewoon nu eenmaal zo.

Maar ik kan je goed begrijpen als je het vervelend vindt. Heb je al gebelt met je leverancier. Zoja wat heeft die gezegd?

[quote:8e691b111c="Chriz"]De Tucano Second Skin. Een geweldig systeem! En nog mooi ook![/quote:8e691b111c] Ik heb er sinds een weekje ook 1, en wel in de kleur rood. Bevalt uit de kunst.

[quote:e2e7db53e0="Meneer Guggenheimer"]Mijn powerbook Titanium heeft nooit netjes gesloten. Altijd een beetje scheef. [/quote:e2e7db53e0] Ik heb precies hetzelfde met mijn iBook, maar, om maar eens een oud-Hollandse volkswijsheid aan te halen, scheve dingen pissen ook. Naps, heb je tegenwoordig ook rode Second Skins? Shiiit, zou bijna m'n zwarte verkopen en zo'n rooie scoren.

Jazeker, ik ga eens een foto maken!

/Edit: Hier een foto van de Tucano, in werkelijkheid is ie heel mooi, maar een combinatie van slecht licht, en een slechte Nokia camera, maakt een slechte foto.

[img:f3d28139fa]http://zooi.napj.us/2ndskin.jpg[/img:f3d28139fa]

In werkelijkheid heeft ie deze kleur:

[img:f3d28139fa]http://www.gfe-online.de/opencms/opencms/system/modules/com.gfe.online/images/de/or_cc0000.gif[/img:f3d28139fa]

Nou, dat is maar goed ook, want op die foto ziet ie er echt vreselijk nichterig uit! Valt wel op zo, in die hoes.

Wees er maar blij mee dan!

En nee, hij is niet rose, maar dat is gewoon die slechte cam.

Je moet er eigenlijk een foto van maken als je iBook er in zit. Dan ziet het er veel mooier uit.