I Chat, dacht het niet.

ben teleurgesteld in iChat. :evil: Weken loop ik mijn familie in NL voor te houden dat we kunnen gaan netmeeten vanaf de PowerMac. Niet dus. Moet ik de oude Dell maar weer van stal halen.

Baal ik van als die bekende stekker :cry: :cry: :cry: :cry:

Het is echt “video conferencing for the rest of us”.

compatibility is meer dan noodzakelijk voor apple... en dat gaat dus nog niet echt..... zal toch msn maar moeten gebruiken..... ichat is leuk... maar niet om met de rest van de wereld te chatten..... jammer.... :oops: :cry:

zeer tevreden over iChat hier, het lijkt me nu een beetje duidelijk waarom videochat zo lang is uit gebleven, de beta is al een supersterk staaltje van hoe het zou moeten zijn, geen halfslachtig werk dus.

compatibiliteit? Ik denk dat we van compatibiliteit binnenkort een beetje gaan horen. Het zit er echt aan te komen dat Apple wat windowsprogramma’s gaat uit brengen, waaronder iChat AV (Wat voor mij het bestaan van iSight verklaard)

Nou prima Prog. Ben er zeer tevreden over het geluid is prachtig zelfs als je door elkaar zit te praten. Het enige jammere vind ik dat de de USB Cams niet ondersteund worden.

Ik hou mij ook aanbevolen als iemand ergens een Patch vandaan zou kunnen toveren die de USB Cams wel compatible maken met iChat AV.

Als iets gevonden? IEMAND!!! :mrgreen:

ja, ik ben er ook van overtuigd dan apple meer en meer programma's voor pc gaat uitbrengen. Misschien dat apple inderdaad z'n eigen chat client (ichat) uibrengt voor pc.

Ofwel gaan ze een samenwerking aan met AOL messenger, maar die heeft
waarschijnlijk nog geen camera support?!

AOL messenger en icq zijn trouwens in elkaar gesmolten…
Dus, ichat, icq, aol messenger

Das al eens een mooie concurentie voor MS hé,
Ik vind het inderdaad ook zeer raar dat apple zich bezighoudt met een
cameratje. Er zijn er genoeg te verkrijgen voor mac…

AOL is trouwens de grootste in Amerika, daarom krijgt die voorrang...

Inderdaad jammer dat er geen usb support is. Nu apple dat rare cameraatje verkoopt lijkt het me sterk dat apple zelfvoor support zullen zorgen.

Nu ja het kan geen kwaad om het toch te proberen: Er is een petitie voor usb support. http://www.petitiononline.com/iChatUSB/petition.html

NB: Wat heeft apple toch met lampen? eerst die nwe imac die op een bureaulamp lijkt, en nu een zaklamp/camera. Vind het maar tiepies

ik hoop dat macattack gelijk heeft. een windows versie zou erg mooi zijn. ik heb een DV camera (zoontje + lange afstand = DV camera + Mac => DVDs fikken). dat zal wel werken met iChat AV maar heb nog niet geprobeerd.

de enige reden dat de Dell nog steeds in start positie staat is netmeeting… niet dat dat programma nou zo’n geweldige kwaliteit is hoor.